طراحی فضای تجاری

خدمات طراحی گروه دینا

یکی از دلایل مهم در هر فعالیت وکسب و کار عدم استفاده از مشاوره صحیح در ابتدای امور جهت راه اندازی، مدیریت، تجهیزو انتخاب ابزار و ملزومات مورد نظر می باشد. در همین راستا شرکت دینا با تشکیل گروه مشاوران متخصص و مجرب آماده ارائه مشاور تخصصی در امور طراحی و پیاده سازی و تجهیز اماکن و فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، مال ها، و هایپرها برای اشخاص، صنوف و سازمانها وموسسات دولتی و خصوصی می باشد.

مراحل مشاور تا رسیدن به عقد قرارداد دارای مراحلی است که به اختصار به آنها می پردازیم:

مرحله اول (برداشت پلان)

تیم مهندسی وکارشناسان مجرب شرکت ما پس از بازدید حضوری از فضای پروژه اقدام ۲۰ برداشت و یا تطبیق نقشه موجود با واقعیت اجرا از تمامی بخشهای مختلف مانند فضای داخلی سطح فروش، انبار سردخانه و نحوه دسترسی به آنها و با رعایت نکات دقیق استاندارهای، فنی و مهندسی صورت می پذیرد. قابل اشاره است برداشت دقیق مساحت و نحوه دسترسیها و چرخش کالا و مشتریان و مشاهده پروژه از مزیتهایی است که درجانمایی و طراحی نهایی پروژه نقش تعیین کننده دارد.

مرحله دوم (طراحی دو بعدی)

مسلما اطلاعات به دست آمده در مرحله اول باید توسط نرم افزار های مخصوص معماری مانند اتوکد به فایل های دو بعدی از مکان تبدیل شوند. این فایل ها شامل اطلاعات بسیار مهمی هستند که با این کار دقت در محاسبات معماری چند برابر خواهد شد.

مرحله سوم(تایید اولیه مشتری)

در این مرحله در جلسه حضوری با دعوت کارفرما اقدام به ارائه نقشه ها و پلان و تبادل نظر در مورد جانمایی که انجام شده است پرداخته می شود. در این جلسه کارفرما نقطه نظرات و دیدگاه های خود را درباره نقشه های ارائه شده بازگو می کند و در نهایت بعد از جمع بندی کلی طراحی 3 بعدی کار انجام می شود.

مرحله چهارم (طراحی سه بعدی)

پس از توافق اولیه و امضا قرارداد نقشه های تایید شده از طرف کارفرما به قسمت طراحی مجموعه ارسال می شود که نمای سه بعدی تجهیز شده پلان و نقشه ها آماده می شود. در این قسمت موارد تایید شده کارفرما به صورت سه بعدی طراحی و اجرا می گردد. و یک نسخه برای کارفرما جهت رویت پروژه ارسال می گردد.

مرحله پنجم (تنظیم قرارداد نهایی پروژه)

همیشه هردیدگاهی برای اجرایی شدن نیاز به مشورت و تبادل نظرات طرفین دارد. در این مرحله طراحان مجموعه جلسه نهایی پروژه را با کارفرما برگزار می کنند و به بررسی نکات و دیدگاه های طراحی شده در پروژه می پردازند. در نهایت پس از گفتگو و رفع اشکالات احتمالی پروژه قرارداد نهایی پروژه تنظیم و به امضای دو طرف خواهد رسید.

ارتباط با کارشناسان ما

طراحان و کارشناسان فنی ما به شما کارفرمای محترم کمک می کنند چشم انداز بهتری از پروژه و طراحی کسب و کار خود را با آنچه در ذهن دارید به واقعیت تبدیل نمایید. از این روشرکت دینا با بهره گیری از کادر متخصص و مجرب در چند مرحله فرایند رسیدن به نتیجه دلخواه شما را به انجام می رساند.
به همین منظور از کلیه متقضیان خواهشمند است نسبت به تکمیل فرم زیر اقدام نموده وکارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به بررسی فرم ارائه شده شما پرداخته و در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند.