طراحی سوپر پروتئینی

طراحی سوپر پروتئینی ، تجهیزات سوپر پروتئینی ، راه اندازی سوپر پروتئینی

شاید به‌ جرات بتوان گفت که فروشگاه‌ها و هایپر مارکت هایی که عرضه‌ کننده گوشت و فراورده‌های پروتئینی هستند کمتر به امر دکوراسیون داخلی و طراحی توجه کرده‌اند. دکوراسیون مغازه پروتئینی یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین تجهیزات سوپر پروتئینی است و در هنگام چیدمان و رنگ‌آمیزی تجهیزات و مغازه باید به نکات ریزی توجه ویژه‌ای شود زیرا یکی از عمده دلایلی که می‌تواند باعث شود مشتری وارد یک سوپر پروتئینی شود و اقدام به خرید نماید، دکوراسیون مغازه پروتئینی می‌باشد.

امروزه‌ روز طراحی سوپر پروتئینی مدرن به‌قدری مهم می‌باشد که بدون توجه به آن می‌توان گفت فروش محصولات و جذب مشتری عملاً بی‌معنی می‌باشد زیرا یکی از فاکتورهایی که باعث می‌شود مشتری در مغازه احساس راحتی بکند طراحی داخلی و تجهیزات داخل مغازه است بنابراین نتیجه می‌گیریم که مغازه پروتئینی و سوپر پروتئینی نیز از این قاعده و تکنیک مستثنی نیست و باید در طراحی سوپر پروتئینی، به نیازهای مشتری اهمیت داد.

اهمیت به چشم و ذهن مشتری واقعاً یک نکته بسیار کلیدی در طراحی پروتئینی و دکوراسیون مغازه پروتئینی است و نباید از این امر غافل شد که شاید یک مشتری فقط به دلیل زیبایی و تمیزی یک فروشگاه و سوپر پروتئینی اقدام به خرید کند.

خرید مشتری و رضایت مردم از نحوه چیدمان تجهیزات و وسایل داخل مغازه می‌تواند تا حدی شما را ترغیب کند تا از افراد متخصصی برای دکوراسیون مغازه استفاده کنید تا فروشگاه شما جلوه بسیار زیبایی پیدا بکند و افراد هنگام مراجعه به فروشگاه این حس خوب را متقابلاً دریافت کنند و از اینکه در آن محیط قرار می‌گیرند احساس خوشایندی پیدا کنند.

ارتباط طراحی سوپر پروتئینی و طبقه‌بندی اقشار

یکی از نکات کلیدی که باید در طراحی سوپر پروتئینی و تجهیزات سوپر پروتئینی به آن توجه خاصی داشت این نکته می‌باشد که اغلب مشتری‌ها و خریداران فراورده‌های گوشتی و پروتئینی در کشور ما قشر متوسط و ثروتمند جامعه می‌باشند و قطعاً در هنگام خرید به دکوراسیون مغازه پروتئینی نگاه ویژه‌ای خواهند داشت بنابراین هرچقدر مالکان سوپر پروتئینی در هنگام خرید تجهیزات سوپر پروتئینی و دکوراسیون مغازه پروتئینی هزینه زیادی بکنند بعد از مدتی قطعاً این هزینه بازخواهد گشت؛ زیرا تأثیر طراحی سوپر پروتئینی مدرن می‌تواند به‌قدری تأثیرگذار باشد که پس از مدتی فروشگاه شما به یک مکان لوکس و خاطره‌انگیز برای افراد تبدیل شود و مردم از نقاط مختلف به سوپر پروتئینی شما مراجعه بکنند.

طراحی سوپر پروتئینی خود را با گروه دینا بسپارید. از طراحی تا تجهیز و اجرا همراه شما خواهیم بود. جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید:

فاکتورهای اساسی برای طراحی سوپر پروتئینی

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌تواند طراحی سوپر پروتئینی داشته باشد جلوه زیبا و شیک مغازه پروتئینی می‌باشد که می‌تواند در جذب مشتری تأثیر بسزایی داشته باشد اما این تنها بخشی از فاکتورهای طراحی سوپر پروتئینی می‌باشد اما باید توجه داشت که طراحی سوپر پروتئینی علاوه بر جلوه زیبا باید بتواند بهداشت محیط و اهمیت به پاکیزگی را به مراجعه‌کنندگان القا بکند زیرا در طراحی سوپر پروتئینی مدرن نباید به حدی به زیبایی و شیک بودن مغازه اهمیت بدهیم که از کارایی سوپر پروتئینی غافل بشویم. با توجه به نکاتی که گفته شد به این نتیجه می‌رسیم که حس پاکیزگی و بهداشت مغازه یکی از کلیدی‌ترین فاکتورهایی است که در هنگام طراحی دکوراسیون و راه‌اندازی یک سوپر پروتئینی باید به آن توجه ویژه‌ای داشت به همین دلیل برخورداری از دانش طراحی و چیدمان محیط داخلی یک امر ضروری بوده و بدون توجه به این موضوع کلیدی شاید باعث شود که پس از مدتی بعد از افتتاح سوپر پروتئینی به دلیل رغبت پایین مردم برای حضور در فروشگاه مربوطه و عدم خرید از آن هزینه‌های جبران‌ناپذیری را به کسب‌وکار شما وارد کند.

طراحی سوپر پروتئینی را به طراح بسپارید

امروزه در طراحی قصابی مدرن، علاوه بر رعایت اصول طراحی مدرن و استفاده از المان‌های این سبک، سعی می‌شود این طرح‌ها شامل فضاهای چندمنظوره شود، به‌طوری‌که پویایی بیشتری داشته باشد و نیازهای تعداد بیشتری از مشتریان را پاسخگو باشد.

این نوع از طراحی قصابی مدرن موجب صرفه‌جویی در زمان مشتریان و کسب درآمد بیشتر برای صاحبان سوپرپروتئینی است. البته استفاده از این فضاهای چندمنظوره زمانی مؤثر است که شامل موارد مرتبط شود و در غیر این صورت باعث به‌هم‌ریختگی خواهد شد

طراحی و تجهیز سوپر پروتئینی و قصابی مدرن و لولس شما تخصص گروه دیناست؛ برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید:

همان‌طور که قبلاً نیز به آن اشاره شد استفاده از نیروی مجرب و کارآمد برای طراحی سوپر پروتئینی و طراحی پروتئینی یکی دیگر از فاکتورهای کلیدی است که باید هنگام راه‌اندازی یک فروشگاه گوشت و سوپر پروتئینی به آن توجه ویژه‌ای داشت زیرا با این روش ما می‌توانیم ریسک ناشی از طراحی سوپر پروتئینی را به حداقل برسانیم و خیالمان ازاین‌جهت آسوده شود البته ناگفته نماند که در انتخاب افراد برای طراحی سوپر پروتئینی باید وسواس زیادی داشته باشیم زیرا هرچقدر در این زمینه اشتباه کنیم درنهایت هزینه اشتباه را باید از جیب خودمان پرداخت کنیم که زیاد عاقلانه نیست.

اهمیت رنگ‌ها در طراحی سوپر پروتئینی

انتخاب رنگ یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید حتماً در طراحی سوپر پروتئینی و طراحی سوپر پروتئینی مدرن به آن توجه ویژه داشت زیرا رنگ‌ها نقش بسزایی در القا شرایط محیط بر اشخاص دارند. رنگ‌آمیزی دیوارهای سوپر پروتئینی و تجهیزات سوپر پروتئینی باید به‌گونه‌ای باشد که علاوه بر آرامش روانی، بتواند بارنگ‌های محصولات و نوع فعالیت سوپر پروتئینی و فروشگاه گوشت، همخوانی داشته باشد و اصلاً نباید در طراحی سوپر پروتئینی از رنگ‌های متضاد و زننده استفاده شود زیرا بر روحیه پرسنل و مشتری تأثیر مخربی می‌گذارد. در طراحی سوپر پروتئینی و دکوراسیون مغازه پروتئینی اصولاً باید رنگ‌های خنثی استفاده شود زیرا رنگ‌های خنثی می‌توانند حس و حال خوبی را به مشتری انتقال بدهند به‌طوری‌که روانشناسان اعتقاددارند افرادی که در محیطی بارنگ‌های خنثی حضورداشته باشند آرامش بیشتری خواهند داشت.

اغلب بسته‌بندی محصولات موجود در سوپر پروتئینی‌ها و فروشگاه‌هایی که فراورده‌های گوشتی را عرضه می‌کنند دارای رنگ‌های خنثی می‌باشند به همین دلیل استفاده از رنگ‌های خنثی در طراحی پروتئینی و دکوراسیون تجهیزات پروتئینی، زیبایی طراحی سوپر پروتئینی را دوچندان می‌کند و جلوه بصری زیبایی را در محیط خلق می‌کند. نکته‌ای که می‌تواند مبحث به‌کارگیری درست رنگ‌ها را نمایان‌تر کند همان اهمیت بهداشت است که پیش‌تر راجع به آن صحبت کردیم. به همین دلیل استفاده از طیف رنگ‌های خنثی و روشن می‌تواند آینه‌ای برای بازنمایی بهداشت باشد. استفاده از مصالحی با این رنگ‌ها دقت نظر را برای پیدا کردن آلودگی روی سطوح را بالا می‌برد و همیشه به مغازه‌دار هشدار می‌دهد که اصل پاکیزگی را در نظر داشته باشد.

ضوابط طراحی سوپر پروتئینی را رعایت کنید

حتماً می‌دانید که نهادهایی که مرتبط با رسیدگی به وضعیت بهداشتی رستوران‌ها و فروشگاه‌های این‌چنینی هستند به‌طور رندم سرکشی‌هایی را برای اطمینان خاطر مردم انجام می‌دهند و ضوابط و دستورات مشخص را در نظر دارند و اجرا می‌کنند؛ بنابراین اگر شما در راه‌اندازی یک سوپر پروتئینی و طراحی سوپر پروتئینی تازه‌کار هستید، حتماً توصیه‌های چند پاراگراف قبل را جدی بگیرید و از یک طراح استفاده کنید. طراحان با این‌گونه ضوابط آشنایی بیشتری دارند و می‌توانند شما را راهنمایی کنند. برای مثال شما باید از متریال هایی در طراحی استفاده کنید که کاملاً قابل‌شست‌وشو باشند.

همین‌طور باید بدانید که اگر تصمیم گرفتید برای دیوارهای مغازه از سنگ استفاده کنید تا چه ارتفاعی مجاز به استفاده از سنگ هستید. ممکن است با خود فکر کنید که این قوانین اندیشه شما را برای آنچه می‌خواستید بسازید محدود می‌کند؛ اما قبل از همه‌ی فکرهایتان باید بدانید که فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات پروتئینی در وهله اول طرحی کاربردی دارند و جنبه زیبایی شناسانه آن‌ها در مرتبه بعدی قرار می‌گیرد. طرح کاربردی به این معناست که کارکرد فروشگاه مطابق با تمام اصول در اولویت قرار می‌گیرد. در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم که ممکن است از آن‌ها غفلت کنید.

نظم و بهداشت در طراحی سوپر پروتئینی

رابطه‌ی نظم و بهداشت در طراحی سوپر پروتئینی آن‌چنان به هم گره‌خورده‌اند که ممکن است دیده نشوند. در طراحی سوپر پروتئینی می‌توانیم ادعا کنیم که نظم بازتابنده‌ی بهداشت است و بهداشت بازتابنده‌ی نظم است. یکی از عواملی که می‌تواند این نظم را به وجود بیاورد عملکرد درست کارکنان است؛ اما این عملکرد ارتباطی به طراحی سوپر پروتئینی ندارد. وقتی از واژه نظم و بهداشت صحبت می‌کنیم یک چهارچوب مشخص در ذهن شکل می‌گیرد. اغلب افراد نظم را در چینش چهارگوش تصور می‌کنند؛ بنابراین استفاده از چینش‌های متداول در ذهن مردم در طراحی سوپر پروتئینی می‌تواند شما را یک گام جلو بیندازد. برای مثال اگر فروشگاهی که شما قصد راه‌اندازی آن را دارید قناسی هایی دارد که شما را سردرگم کرده است. بهتر است با استفاده از الگوها و چینش‌های مناسب طراحی سوپر پروتئینی را به‌گونه‌ای انجام دهید که آن قناسی کاور شود و یا کمتر به چشم بیاید. با رعایت همین نکته ساده شما نظمی را رقم می‌زنید که در ذهن مشتری تبدیل به حس اعتماد می‌شود. مشتری وقتی چنین نظمی را مشاهده می‌کند، ناخودآگاه به رعایت بهداشت از طرف شما ایمان می‌آورد و چه‌بسا تأثیر آن‌قدر عمیق باشد که تبدیل به مشتری دائمی گردد.

درب خودکار در طراحی سوپر پروتئینی

طراحی یک فضا باید به‌گونه‌ای باشد که به‌جز چشم شما تضمین‌کننده سلامت احساس شما نیز باشد؛ یعنی محیطی که شما می‌سازید حداقل کاری که باید بتواند انجام دهد این است که احساس بدی را در مردم به وجود نیاورد. یکی از عامل‌هایی که دررسیدن به این حداقل و ارتقا دادن سطح آن مؤثر است، توجه به تهویه سوپر پروتئینی است. شما به‌عنوان فروشنده متوجه هستید که با مواد فاسدشدنی سروکار دارید و اگر تهویه مطلوبی را ایجاد نکرده باشید به‌جای مشتری میزبان گربه‌ها در جلوی فروشگاه خود هستید؛ بنابراین جریان مطبوع و مطلوب هوا در طراحی سوپر پروتئینی را جدی بگیرید.

تهویه در طراحی سوپر پروتئینی

امروزی شدن طراحی سوپر پروتئینی به رفع مشکلات قدیمی کمک کرده است. معمولاً مغازه‌های قدیمی‌تر به علت استفاده از درب‌های شیشه‌ای معمولی با این مشکلات روبه‌رو هستند. تجمع حشرات به‌خصوص مگس در فروشگاه موجب بروز آلودگی و همچنین کلافه شدن کارکنان و مشتریان می‌گردد. علاوه بر این گربه‌ها هم در بیرون از مغازه و در کنار ورودی دیده می‌شوند. راه‌کار ساده این ماجرا استفاده از درب‌های خودکار است. این درب‌ها منفذی برای وارد شدن حشرات ندارند و به پاکیزه ماندن محیط کمک بسیاری می‌کنند و البته گزینه مناسبی در جلب نظر مشتریان و اهمیت به طراحی سوپر پروتئینی هستند.

در طراحی سوپر پروتئینی ریزبین شوید

نکات مطرح‌شده تنها بخشی از مباحث مربوط به طراحی سوپر پروتئینی هستند، چراکه بسته به‌جای فروشگاه شما و منطقه‌ای که در آن فعالیت دارید، این نکات می‌توانند گسترش یابند و یا محدودتر شوند. هم‌چنین شاید شما عرضه‌کننده بخشی از محصولات پروتئینی باشید. برای مثال شاید شما فروشنده‌ای باشید که فقط بر عرضه طیور متمرکز است؛ بنابراین باید در ابتدا نکاتی را که خودتان در رابطه با کارتان می‌دانید را به روی کاغذ بیاورید و اگر مسئله مهمی وجود دارد آن را حل کنید و بعد طراحی سوپر پروتئینی را آغاز کنید و یا با مشورت گرفتن از یک طراح کار خود را شروع کنید.

نمونه پروژه های طراحی سوپر پروتئینی

پروژه‌های بیشتر گروه دینا را اینجا ببینید

محصولات دینا

یخچال فروشگاهی و فریزر فروشگاهی

قفسه فروشگاهی

ترولی، سبد و چرخ خرید فروشگاهی

سردخانه صنعتی و یونیت کندانسور