طراحی و تجهیز
سوپر پروتئینی چهلستون

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

سوپر پروتئینی چهلستون

سوپر پروتئین چهل ستون واقع در خیابان دولت با مساحت 200 متر مربع توسط گروه دینا طراحی و تجهیز شده است. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب، همراه با تنوع و همگام با مدرنترین تکنولوژی فرآوری و بسته بندی مواد پروتئینی روز دنیا آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. این فروشگاه با کادری مجرب در فضایی کاملا بهداشتی در قالب سوپر پروتئین برای فرآورده های گوشت، مرغ و ماهی و با هدف تمرکز به سلامت محصولات و ارائه مواد غذایی تازه مشغول فعالیت می باشد.
یک از نکات مهم در تجهیز سوپر پروتئین استفاده از متریال های قابل شستشو می باشد. در تجهیز سوپر پروتئین چهل ستون از یخچال های مختلفی شامل یخچال پرده هوا، یخچال ویترینی شیشه خم و فریزر خوابیده روباز بهره گرفته شده که جذابیت خاصی به محیط فروشگاه بخشیده است. کابین تمامی یخچال ها و فریزرها، ساخته شده از استیل ضد زنگ و قابل شستشو با آب می باشد.
یخچال های ایستاده فضای مناسبی را برای عرضه محصولات پروتئینی بسته بندی در دسترس مشتری قرار داده است. به دلیل وجود فناوری هم دمایی، دمای هوا در کلیه نقاط کابین یخچال یکسان است. کلیه یخچال ها دارای فناوری تهویه هوا (Air fresh) بوده که موجب می شود بوی نامطبوع مواد پروتئینی تازه مانند گوشت و مرغ در فضای فروشگاه پخش نشود.
استفاده از چوب در دکوراسیون فروشگاه، کاور یخچال ها و فریزرها و همچنین قسمت هایی از سقف فروشگاه فضایی گرم و دلنشین را در پی داشته است. برای هماهنگی و ایجاد هارمونی، متریال استفاده شده در کف فروشگاه مشابه رنگ چوب هاست.
عرضه محصولات متنوع در سوپر پروتئین چهل ستون باعث شده تا مشتریان با هر سلیقه و ذائقه ای بتوانند محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت در این فروشگاه پیدا کنند. طراحی دکوراسیون سوپر پروتئینی، طریقه چیدمان تجهیزات و زیبایی و تمیزی فروشگاه عواملی هستند که باعث جذب مشتریان، ترغیب به خرید و رضایت آن ها از خرید می شوند. در راستای تحقق این مهم، شیشه ای بودن بخش کارگاهی سوپر پروتئین چهل ستون این امکان را به مشتری می دهد که بر عملکرد کادر فروشگاه اشراف کامل داشته و خریدی با خیال راحت داشته باشند.
در بخشی از فروشگاه، قفسه های فروشگاهی قرار گرفته که در آن انواع چاشنی ها و ادویه ها عرضه می شود. همچنین جهت تکمیل سبد خرید مشتریان محصولاتی از قبیل نوشیدنی ها، انواع پنیر و سس های مختلف و … به فروش می رسد.
اشتراک‌گذاری: