طراحی و تجهیز
تارا مارکت – بازار بزرگ بندرعباس

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

تارا مارکت – بازار بزرگ بندرعباس

طراحی و تجهیز هایپر تارا مارکت با وسعتی حدود 2000 متر مربع واقع در بازار بزرگ شهر بندرعباس بر عهده مجموعه دینا بوده است. این فروشگاه دارای بخش های مختلفی می باشد. یکی از مواردی که در این هایپرمارکت جلب توجه می کند، بکار گیری رنگ های خاص، سرزنده و شاداب در تجهیزات فروشگاهی است. این فروشگاه در دو طبقه مشغول به فعالیت می باشد و با عرضه طیف گسترده ای از محصولات، نیازهای مشتریان را به خوبی برطرف می نماید.
قسمت های مختلف هایپرمارکت شامل بخش پروتئین، سوپرمارکت، لوازم التحریر، میوه و سبزیجات و… می باشد که به وسیله بهترین و با کیفیت ترین اقلام فروشگاهی تجهیز شده است.
برای ارائه محصولات پروتئینی مانند سوسیس و کالباس از یخچال های ویترینی شیشه خم، برای نگهداری محصولات منجمد از فریزرهای خوابیده روباز و برای عرضه محصولات بسته بندی مانند لبنیات، نوشیدنی ها و… از یخچال های ایستاده پرده هوا استفاده شده است. رنگ جالب توجه کلد سایت این هایپرمارکت یکی از نکات مثبت در ایجاد زیبایی بصری می باشد.
در قفسه بندی تارا مارکت از انواع قفسه های فروشگاهی شامل قفسه یک طرفه (دیواری)، قفسه دو طرفه و قفسه سرلاین جهت نمایش محصولات بهره گرفته شده است. در ابتدا و انتهای ردیف قفسه های دوطرفه، سرقفسه جانمایی شده است. این سرلاین ها محل مناسبی برای به نمایش گذاشتن کالاهای فروش ویژه می باشند. زیرا در قسمتی که راهرو قفسه ها قرار گرفته اند، سر قفسه ها و محصولات چیده شده در آن ها را می توان بدون ورود به راهرو قفسه مشاهده کرد.
در هایپر تارا مارکت با بهره گیری از قفسه ها با رنگ های متفاوت از یکدیگر، بخش های مختلف از هم جدا شده اند. این امر در راحت پیدا کردن هر بخش و کالای مورد نظر به مشتریان کمک شایانی می کند.
کلیه تجهیزات فروشگاهی تارا مارکت ساخت ترکیه بوده و بهترین کیفیت و بروزترین امکانات را دارا می باشد. استفاده از تجهیزات فروشگاهی با کیفیت نوعی سرمایه گذاری محسوب شده زیرا از ایجاد هزینه بابت خدمات، خرابی و… در آینده جلوگیری می کند.
در این فروشگاه برای راحتی مشتریان چرخ های خرید با سایزهای مختلف در نظر گرفته شده اند. مشتریان می توانند با توجه به نیاز و حجم خرید خود، ترولی با سایز مناسب را انتخاب کنند. وزن سبک و روان بودن چرخ های ترولی ها، این امکان را فراهم می کند که مشتریان ترولی را با هر میزان از خرید بدون صرف انرژی زیاد و به راحتی جابجا کرده و در هنگام خرید خسته نشوند و خریدی لذت بخش را تجربه کنند.

اشتراک‌گذاری: