طراحی و تجهیز
تکنولند – تیراژه تهران

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

تکنولند – تیراژه تهران

تکنولند یکی از پروژه های شرکت دینا با طراحی داخلی زیبا و جذاب آغاز به کار نمود. این فروشگاه لوازم صوتی و تصویری در مرکز خرید تیراژه واقع می باشد. این پروژه یکی از زیباترین فروشگاه های صوتی و تصویری اجرا شده توسط گروه دینا می‌باشد.
مرکز خرید تیراژه تهران یکی از مکان های دیدنی تهران و از مراکز خرید معروف در غرب شهر است. دسترسی راحت به مرکز خرید از شریان های اصلی شهر و همچنین وجود فروشگاه‌ های متنوع، تیراژه را به یک مرکز خرید محبوب تبدیل کرده است.
برای طراحی این فروشگاه به نکات زیادی توجه شده است. به عنوان مثال چون رنگ لوازم صوتی و تصویری معمولا مشکی می باشد، برای نمایش بهتر محصولات قفسه های رنگ سفید در نظر گرفته شده است. در این فروشگاه از اکسسوری های مخصوص جهت ارائه محصولات بکار گرفته شده است. در تکنولند انواع لوازم صوتی و تصویری، کالاهای دیجیتال و همچنین لوازم جانبی به مشتریان عرضه می شود که برای نمایش هر کدام از این محصولات از قفسه ها و اکسسوری های اختصاصی استفاده شده است.
قفسه های فروشگاهی بکار گرفته شده در تکنولند از فلز ساخته شده اند که دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی می باشد. این قفسه ها به دلیل تحمل وزن بالایی که دارند برای چیدمان محصولات سنگین مانند تلویزیون مناسب هستند. برای جانمایی تلویزیون ها از اکسسوری مخصوص تلویزیون استفاده شده است. جانمایی تجهیزات فروشگاهی به گونه ای است که محصولات مکمل به یکدیگر نزدیک هستند که این امر موجب سهولت در فرآیند خرید مشتری و همچنین افزایش فروش می شود.
برای جلوه بیشتر کالاهای عرضه شده در تکنولند؛ بالای محل قرارگیری آن ها، از نورهای موضعی استفاده شده است. در دکوراسیون این فروشگاه با توجه به رنگ سازمانی آن از رنگ آبی در برخی از قسمت ها بکار گرفته شده است.
به دلیل اینکه تمام رنگ های استفاده شده در تکنولند، رنگ های خنثی می باشد، جهت گرما بخشیدن به فضا در سقف فروشگاه از الوارهای چوبی بهره گرفته شده است. همچنین برای ایجاد هارمونی در فروشگاه، در قسمت پشت برخی از قفسه ها نیز از چوب استفاده شده است.
اشتراک‌گذاری:

پروژه‌های مشابه