طراحی و تجهیز
تارامارکت شیراز

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

تارامارکت شیراز

طراحی دکوراسیون و تجهیز هایپر تارامارکت واقع در شهر شیراز به مساحت تقریبی 700 متر مربع در دو طبقه، بر عهده گروه دینا بوده است. در این فروشگاه علاوه بر بخش سوپرمارکت بخش های گوناگونی مانند محصولات پروتئینی، ترشیجات، عرضه نان و میوه و سبزی تازه نیز وجود دارد. از جمله خدمات دیگری که تارامارکت برای تکمیل سبد کالایی خود ارائه می کند، خشکبار و کترینگ غذای گرم است که هر دو در فضایی مناسب طراحی و اجرا شده اند.
طراحی تارامارکت یکی از طراحی های خاص انجام شده توسط دینا گروپ می باشد. عمده متريال بکار رفته در دکوراسیون، چوب است که علاوه بر زیبایی؛ به محیط گرما بخشیده است. همچنین برای ایجاد جذابیت بیشتر، از رنگ های شاد و زنده در برخی نقاط فروشگاه استفاده شده است. در طراحی هایپرمارکت از نورهای محیطی جهت روشنایی فضای کلی فروشگاه و از نورهای موضعی در جهت نمایش بهتر محصولات به مشتریان بهره گرفته شده است. برای نمایش و عرضه آجیل و خشکبار، باکس های چوبی مربع شکل جذاب در نظر گرفته شده است. جهت هدایت مشتری در مسیر مورد نظر و همچنین کمک به پیدا کردن راحت تر محصولات، در طراحی دکوراسیون هایپرمارکت از علائم مناسب در محل های لازم استفاده شده است.
کلیه تجهیزات تارامارکت اعم از یخچال و فریزر، قفسه فروشگاهی و میزصندوق ساخت کشور ترکیه بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
در هایپر تارامارکت از یخچال های ایستاده پرده هوا برای عرضه محصولات بسته بندی نظیر لبنیات و نوشیدنی، یخچال های ویترینی برای ارائه محصولات پروتئینی و فراورده های گوشتی، فریزرهای ایستاده درب دار و فریزرهای خوابیده روباز جهت نگهداری محصولات منجمد بسته بندی بهره برده شده است. جهت زیبایی بخشیدن و همچنین ایجاد هماهنگی با دکور فروشگاه، قسمت جلو و بالای یخچال ها و فریزرها توسط کاور چوبی پوشانده شده است.
قفسه ها به نحوی جانمایی شده اند که باعث سهولت عبور مشتریان هنگام خرید و نظم بخشیدن به گردش آن ها می شود. برای چیدمان تنقلاتی مانند پاستیل، آدامس و شکلات قفسه های فلزی با ارتفاع کم در نزدیک میز صندوق در نظر گرفته شده است. دلیل این امر احتمال فراموش کردن این محصولات در طول خرید توسط مشتری می باشد. همچنین استفاده از این قفسه ها باعث افزایش فروش تنقلات مورد علاقه کودکان می شود.
میز صندوق های فروشگاه از نمونه های دوبل است که فضای کمتری را نسبت به نمونه میز صندوق تک اشغال می کند. وجود نوار نقاله و چشمی الکترونیک باعث افزایش سرعت در روند فروش شده و از ازدیاد جمعیت و ایجاد صف طولانی در محل صندوق ها جلوگیری می کند.

اشتراک‌گذاری: