طراحی و تجهیز
هایپرمارکت پدیده شاندیز

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

هایپرمارکت پدیده شاندیز

هایپر فامیلی پدیده شاندیز مشهد با متراژ ۱۹۰۰۰ متر مربع؛ یکی از بزرگ ترین هایپرمارکت های کشور ایران می باشد. گروه دینا مفتخر می باشد که طراحی و تجهیز کلد سایت این مجموعه را برعهده داشته است. طراحی و چیدمان این فروشگاه به نحوی است که بزرگی فضا باعث خستگی مشتری نشده و در عین حال که عظمت فروشگاه همواره در ذهن مشتری می ماند؛ مشتری هنگام بازدید و خرید از ابتدای ورو تا خروج از فروشگاه متوجه مسافتی که طی کرده است نمی شود. بخش های مختلف فروشگاه به گونه ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که علاوه بر دسترسی آسان به تمام کالاها، باعث ترغیب مشتری به خرید بیشتر می شود. همچنین ارائه محصولات متنوع موجب کامل کردن سبد خرید مشتریان می شود. از نکاتی که طراحان ما به آن توجه کرده اند، نورپردازی با توجه به پارامترهای استاندارد بوده که از خستگی ذهن بازدید کنندگان جلوگیری می کند.
این هایپرمارکت دارای قسمت های نان تازه، شیرینی و غذای گرم می باشد. پخت نان و شیرینی تازه بوی مطبوعی را در فضا پراکنده می کند که این امر موجب افزایش اشتهای مشتریان می شود. برای عرضه غذای گرم از کابین گرم شیشه خم استفاده شده است. عملکرد این کابین ها به این صورت می باشد که دارای محفظه ای است که درون آن آب قرار دارد و به وسیله المنت آب به دمای حدودی ۷۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد می رسد. بخار آب باعث گرم شدن ظروف بن ماری شده که غذا را برای مدت زمان طولانی تری گرم نگه می دارند. پشت کابین شیشه خم باز و بدون درب می باشد به همین دلیل شارژ کردن و برداشتن غذاها را برای اپراتور سهولت بخشیده است و همچنین باعث بالا رفتن سرعت عمل آن ها می شود.
برای بخش پروتئین این مجموعه، یخچال های ویترینی شیشه خم در نظر گرفته شده است. در این یخچال ها انواع گوشت و مرغ، سوسیس و کالباس، ترشیجات و… عرضه می شود.
جانمایی یخچال های ایستاده پرده هوا علاوه بر مجاورت دیوارهای فروشگاه، به صورت جزیره و در فضای میانی هایپرمارکت نیز انجام گرفته است. این یخچال ها برای عرضه محصولات لبنی، نوشیدنی و بطور کلی محصولاتی که مصرف روزانه دارند مناسب می باشد. پرده هوا بودن این یخچال ها موجب می شود تا هوای سرد در فضای یخچال مانده و از آن خارج نشود در نتیجه هدر رفت انرژی به حداقل می رسد.
در هایپرمارکت پدیده شاندیز کالاهای متنوعی از جمله پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، میوه و سبزیجات تازه و همچنین آجیل و خشکبار به مشتریان عرضه می شود.
اشتراک‌گذاری: