طراحی و تجهیز
هایپرمی – نمک آبرود

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

هایپرمی – نمک آبرود

شعبه نمک آبرود هایپرمی در استان همیشه سبز مازندران با متراژ حدودی ۲۹۰۰ متر مربع در مرکز خرید پانوراما تاسیس شده است. قفسه بندی این مجموعه بر عهده دینا گروپ بوده است. جاذبه های طبیعی و موقعیت استراتژیک شهر توریستی کلارآباد، و فاصله مکانی کوتاه این شهر با شهرهای نمک آبرود، چالوس، نوشهر، سلمانشهر و تنکابن سبب شده است که با توجه به استقرار این فروشگاه در نوار ساحلی، ضمن دسترسی آسان توریست ها به تنوع کالا و برندها، تمامی ساکنین کلارآباد وشهرهای مجاور نیز از کالاهای اساسی و مورد نیاز خود با شرایط ویژه برخوردار شوند.
هایپرمارکت ها بزرگترین نوع مغازه های خرده فروشی می باشند که به مشتریان خود بیشترین لیست محصولات را ارائه می دهند. در این نوع مکان ها مشتریان قادر هستند با متنوع ترین انتخاب های پیش رویشان از مواد غذایی تا دیگر محصولات خرید خود را کامل کنند. این هایپرمارکت ها قادر هستند تا سبد خرید هفتگی خانواده ها را برای آن ها فراهم کرده و همچنین نیازهای زیر ساختی یک شهر را نیز برآورده کنند. از نقاط قوت و کلیدی یک هایپرمارکت می توان به قیمت های مناسب محصولات در هایپرها، پیشنهاد های ویژه بر روی محصولات و تخفیف های فصلی اشاره کرد.
سوپرمارکت های بزرگ یا هایپرمارکت ها سه فاکتور اصلی را سرلوحه کار خود قرار می دهند. در بین آن ها می توان به تازگی مواد غذایی ارائه شده، سرویس های اختصاصی برای مشتریان و همچنین چیدمان های خاص اشاره کرد. سیستم های راهنمای مسیر در این مکان ها به دقت طراحی شده و همچنین اجناس به طوری خاص و دقیق به نمایش گذاشته شده اند. قفسه های فروشگاهی یکی از ارکان اصلی تجهیزات فروشگاهی بوده که وجود آن برای عرضه محصولات ضروری است. نحوه جانمایی قفسه ها نکته ای است که بدان باید توجه داشت زیرا این نحوه چیدمان تاثیر مستقیمی بر میزان فروش دارد و با جانمایی استاندارد می توان به حداکثر سطح فروش دست پیدا کرد. یکی دیگر از موارد تاثیرگذار بر میزان فروش، تکنولوژی مهندسی نور می باشد. هرچه نوری که بر اجناس داخل قفسه تابیده می شود برای چشم دلنوازتر باشد، امکان افزایش فروش بالا تر می رود. کف طبقه قفسه های فروشگاهی را می توان به راحتی جا به جا کرد و در ارتفاع مطلوب و مورد نظر خود قرار داد. می توان به راحتی با توجه به اندازه اجناسی که در قفسه ها قرار می گیرد فاصله میان کف طبقه ها را تنظیم کرد. رنگ قفسه های فروشگاهی با پوشش کوره ای الکترواستاتیک می باشد که قابلیت ضد خش و ضد زنگ بودن را به قفسه ها اضافه کرده است.
اشتراک‌گذاری: