قفسه صوتی و تصویری

قفسه صوتی تصویری

در فروشگاه های بزرگ مانند هایپرمارکت ها برای بخش الکترونیک و مححصولات صوتی و تصویری، موبایل و کالاهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مواردی که در طراحی و تولید قفسه های صوتی تصویری حائز اهمیت است بحث امنیت و نگهداری امن محصول بر روی قفسه می باشد. بدین منظور تولید اکسسوری های قفسه های صوتی و تصویری با حساسیت بسیار بالا در مجموعه تولیدی دینا انجام می شود.

این قفسه ها از بدنه ای مشابه قفسه های بخش سلولزی و یا بخش های عمومی سوپرمارکت یا هایپرمارکت در طراحی آن ها استفاده می شود و فقط با افزایش یا کاهش یک سری اکسسوری فروشندگان می توانند بهره برداری یک قفسه ساده را تبدیل به بهره برداری یک قفسه برای نصب انواع و اقسام تلویزیون ها حتی سیستم های صوتی مرتبط با بخش نمایش مانند سینمای خانگی (home cinema) یا sound bar استفاده شود. برای جابجایی راحت تلویزیون ها و گرفتن فضای خالی بین آن ها و همچنین نصب آن ها در ارتفاع می توان از اکسسوری ها با کانل های برق و کانال کابل تصویر جداگانه متحرک استفاده نمود. همچنین در فروشگاه های صوتی تصویری بعضا برای این که از این قفسه ها به عنوان قفسه های صوتی تصویری زیبا استفاده شوند، قابلیت این که بک پنل یا همان پشت این قفسه های فروشگاهی را از ورق های چوبی یا MDF با طرح چوب و یا هر کاربری و پترن دیگری که بتوان زیبایی را به فروشگاه، سوپرمارکت یا هایپرمارکت شما منتقل کند استفاده نمایید.
این قفسه ها به صورت دوطرفه در ارتفاع های ۱۸۰ و ۲۲۰ و قفسه یک طرفه با همین ارتفاع طراحی و تولید می شود.

رنگ استفاده شده در تولید قفسه صوتی تصویری در کارخانجات گروه دینا رنگ الکترواستاتیک بوده که عمر مفید بسیار بالا و قابلیت نظافت و نگهداری بهتر را دارا بوده و مشتریان ما می توانند برای سفارش این محصول از رنگ های موجود در کاتالوگ رنگ سفارش خود را انتخاب نمایند.
این قفسه های فروشگاهی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای چیدمان محصولات نیمه سنگین در فضاهای فروشگاهی مورد اقبال قرار گرفته اند. ارتفاع کوتاه آن ها مانع از مسدود شدن دید مشتریان و مخاطبین سوپرمارکت ها شده و اجازه می دهد که مشتری سطح فروشگاه را به طور کامل دیده و با دیگر بخش های سوپرمارکت نیز ارتباط برقرار کند.