فریزر ایستاده کم عرض درب دار : MAGICOOL SLIM

فریزر ایستاده فروشگاهی درب دار

فریزر ایستاده فروشگاهی درب دار اکمی کولنت مدل magicool slim از تمام لحاظ مشابه فریزر ایستاده درب دار مدل magicool می باشد. این دو فریزر تنها در مقدار عرض با یکدیگر تفاوت دارند. فریزر ایستاده ویترینی magicool slim، همانطور که از اسم آن پیداست، باریک تر از فریزر magicool می باشد و فضای کمتری را نسبت به آن اشغال می کند.

جهت چرخش بهتر هوای سرد در داخل کابین و بین محصولات، از طبقه های توری استفاده شده است. کابین این فریزر قابلیت استفاده بهینه و حداکثری را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فریزر ایستاده درب دار acmecoolant با متخصصین ما در ارتباط باشید.

گروه دینا با هدف مشاوره تخصصی، طراحی هایپرمارکت، طراحی سوپرمارکت و تجهیز فضاهای تجاری و با نگرشی متفاوت و نوین به صنعت خرده فروشی تاسیس گردید. شرکتی را تصور کنید که هنر طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه را با برنامه ریزی کسب و کار درآمیخته است؛ علم مهندسی را با توان اجرایی ادغام کرده و استراتژی را با فن مدیریت پروژه تجمیع نموده و در نهایت، همه ی آن ها را به نحو مطلوب تحقق می بخشد. Dina شرکتی است که در حوزه ی طراحی هایپرمارکت، طراحی سوپرمارکت کوچک، طراحی داخلی فروشگاه، دکوراسیون مغازه کوچک، طراحی کافی شاپ ، اجرا و راه اندازی، توسعه ی الگوی اولیه ی کسب و کارهای جدید، خدمات مشاوره ای و مدیریت پروژه ارائه می دهد.