فریزر خوابیده روباز موتور مرکزی هد (Head) Acmecoolant

فریزر خوابیده روباز موتور مرکزی هد | فریزر صنعتی- روباز موتور مرکزی | فریزر خوابیده روباز

فریزر خوابیده روباز موتور مرکزی هد یکی از انواع فریزر های قابل استفاده در هایپرمارکت ها و سوپرپروتئین های بزرگ می باشد. این فریزر بصورت متعارف به انتهای فریزر خوابیده روباز دوطرفه (دوبل) نصب می گردد و قابلیت یکنواختی خرید و تصویر موثری از محصولات شما را برای مشتری فراهم می آورد. بدنه یکپارچه آن زمانی که به فریزر های خوابیده دوطرفه پرده هوا نصب می گردد بامپرها بصورت یکنواخت به یکدیگر متصل می گردند. برخی از مواد غذایی قابل نگهداری در یخچال نبوده و به دمای زیر صفر برای نگهداری و سالم ماندن نیاز دارند. بنابراین وجود فریزر فروشگاهی در کنار یخچال امری ضروری است. این فریزر روباز (پرده هوا) دارای موتور مرکزی بوده و روباز بودن آن کار چینش و خرید محصولات را تسهیل می کند. این فریزر دارای پرده شب (کاور شب) بوده که باعث کاهش مصرف انرژی در زمان تعطیلی فروشگاه می شود.

فریزر خوابیده اکمی کولنت مجهز به ترموستات دیجیتال، سیستم سرمایش چرخشی و سنسورهای هم هوایی داخلی می باشد. دیفراست موجود در فریزر خوابیده روباز هد موتور مرکزی قابل برنامه ریزی به صورت دستی و اتوماتیک را می باشد. بدنه این فریزر از جنس فوم تزریقی پلی اورتان و کابین آن از استیل یونیزه می باشد که ضد زنگ بوده و قابلیت شستشو با آب را دارد. طبقه های این فریزر روباز خوابیده مشبک بوده و دارای سبد جدا کننده و ساید پنل مخصوص می باشد. این فریزر خوابیده روباز برای نگهداری محصولات و چیدمان آنها در هایپرمارکت ها بکار می رود. برای استعلام قیمت فریزر خوابیده روباز هد موتور مرکزی می توانید با کارشناسان ما در گروه دینا تماس حاصل نمایید.

گروه دینا با هدف مشاوره تخصصی، طراحی هایپرمارکت، طراحی سوپرمارکت و تجهیز فضاهای تجاری و با نگرشی متفاوت و نوین به صنعت خرده فروشی تاسیس گردید. شرکتی را تصور کنید که هنر طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه را با برنامه ریزی کسب و کار درآمیخته است؛ علم مهندسی را با توان اجرایی ادغام کرده و استراتژی را با فن مدیریت پروژه تجمیع نموده و در نهایت، همه ی آن ها را به نحو مطلوب تحقق می بخشد. Dina شرکتی است که در حوزه ی طراحی هایپرمارکت، طراحی سوپرمارکت کوچک، طراحی داخلی فروشگاه، دکوراسیون مغازه کوچک، طراحی کافی شاپ ، اجرا و راه اندازی، توسعه ی الگوی اولیه ی کسب و کارهای جدید، خدمات مشاوره ای و مدیریت پروژه ارائه می دهد.