میز صندوق فروشگاهی با نوار نقاله دوقلو

میز صندوق فروشگاهی - چک اوت - میز چک اوت - میز فروشگاهی - میز صندوق - میز صندوق هایپرمارکت

میز صندوق فروشگاهی با نوار نقاله دوقلو، یکی از میزهای صندوق قابل استفاده در هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه ها می باشد.این میز صندوق (چک اوت) ، ساخت ترکیه بوده و به جای استفاده از دومیز صندوق، می توانید از این میز فروشگاهی دوقلو استفاده کنید.

این میز دارای چشم الکترونیکی هوشمند برای حرکت نوار نقاله می باشد که هنگام برداشتن کالا از جلوی چشم الکترونیک حرکت کرده و کار صندوق دار را راحت می کند.همچنین صندوق دار می تواند توسط پدال تعبیه شده در میز، نوار نقاله را در زمان دلخواه حرکت دهد. میز صندوق دوقلو، مجهز به رول هدایت کننده کالا و بامپر دور تا دور از جنس پلی کربنات می باشد. همچنین قابلیت نصب کشوی پول، فلیپ تاپ و اکسسوری پوز فروشگاهی را دارد. میز صندوق با نوار نقاله دوقلو در طول های ۲۵۰ و ۲۷۰ وعرض ۲۴۱ سانتی متر موجود می باشد.

سایز
250cm x 150cm x 100cm (طولxعرضxارتفاع)

گروه دینا با هدف مشاوره تخصصی، طراحی هایپرمارکت، طراحی سوپرمارکت و تجهیز فضاهای تجاری و با نگرشی متفاوت و نوین به صنعت خرده فروشی تاسیس گردید. شرکتی را تصور کنید که هنر طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه را با برنامه ریزی کسب و کار درآمیخته است؛ علم مهندسی را با توان اجرایی ادغام کرده و استراتژی را با فن مدیریت پروژه تجمیع نموده و در نهایت، همه ی آن ها را به نحو مطلوب تحقق می بخشد. Dina شرکتی است که در حوزه ی طراحی هایپرمارکت، طراحی سوپرمارکت کوچک، طراحی داخلی فروشگاه، دکوراسیون مغازه کوچک، طراحی کافی شاپ ، اجرا و راه اندازی، توسعه ی الگوی اولیه ی کسب و کارهای جدید، خدمات مشاوره ای و مدیریت پروژه ارائه می دهد.