یخچال ایستاده روباز موتور سرخود : NISUS PLUG IN

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده روباز موتورسرخود فروشگاهی مدل nisus plug in مجهز به سنسورهای دمایی در گوشه های مختلف فضای داخلی یخچال می باشد در نتیجه دمای تبرید در تمام نقاط این یخچال موتور سرخود بصورت یکسان است.

داخل کابین یخچال از نور پردازی استاندارد جهت نمایش بهتر و با کیفیت تر محصولات برخوردار بوده و می توانید از این محصول در سوپرمارکت های سایز بزرگ و هایپرمارکت های با مساحت بین ۱۵۰۰ متر تا ۲۵۰۰ متر استفاده کنید.

گروه دینا با هدف مشاوره تخصصی، طراحی هایپرمارکت، طراحی سوپرمارکت و تجهیز فضاهای تجاری و با نگرشی متفاوت و نوین به صنعت خرده فروشی تاسیس گردید. شرکتی را تصور کنید که هنر طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه را با برنامه ریزی کسب و کار درآمیخته است؛ علم مهندسی را با توان اجرایی ادغام کرده و استراتژی را با فن مدیریت پروژه تجمیع نموده و در نهایت، همه ی آن ها را به نحو مطلوب تحقق می بخشد. Dina شرکتی است که در حوزه ی طراحی هایپرمارکت، طراحی سوپرمارکت کوچک، طراحی داخلی فروشگاه، دکوراسیون مغازه کوچک، طراحی کافی شاپ ، اجرا و راه اندازی، توسعه ی الگوی اولیه ی کسب و کارهای جدید، خدمات مشاوره ای و مدیریت پروژه ارائه می دهد.