طراحی و تجهیز
تارا مارکت - مهر بندرعباس

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

تارا مارکت – مهر بندرعباس

هایپرمارکت زنجیره ای تارامارکت شعبه مهر بندرعباس با متراژ حدودی ۱۱۰۰ متر مربع توسط گروه دینا طراحی و تجهیز شده است.
فرهنگ مردم هرمزگان و بندرعباس از فرهنگ غنی و کهنی برخوردار است. یکی از ابزارهای شناخت فرهنگ یک قوم، پوشش مردم آن منطقه است. در بندرعباس، پوشش های محلی و تن پوش زنان پر از رنگ ها و نقش های زیبایی است که بیانگر فرهنگ و آداب و سنن خاص این منطقه می باشد. آنچه به لباس و یا تن پوش زنان و مردان هرمزگان زیبایی می بخشد نقش و طرح و رنگ می باشد. موضوع حائز اهمیت در لباس زنان هرمزگان رنگ آن است که از رنگ هایی مانند آبی، بنفش، صورتی و سبز بیشتر استفاده می شود. هدف تارامارکت منعکس کردن فرهنگ غنی هرمزگان در شعب خود می باشد. از این رو رنگ تجهیزات فروشگاهی بر اساس رنگ غالب پوشش مردم این خطه انتخاب شده است.
قفسه های فروشگاهی ترکیبی از رنگ های آبی فیروزه ای و خاکستری بوده که نمای جالبی را به وجود آورده است. رنگ قفسه ها کوره ای و الکترواستاتیک بوده که از ایجاد خط و خش بر روی آن ها جلوگیری می کند. همچنین قفسه های فروشگاهی ضد زنگ بوده که این ویژگی در آب و هوای شرجی بسیار حائز اهمیت می باشد. کیفیت و استقامت بالای قفسه ها باعث شده که فروشنده بتواند بدون نگرانی اجسام سبک تا سنگین را درون انواع قفسه های فلزی جانمایی کند.
در این مجموعه انواع یخچال و فریزر فروشگاهی بکار گرفته شده است. برای عرضه محصولات لبنی، نوشیدنی ها و محصولات یخچالی بسته بندی از یخچال ایستاده پرده هوا استفاده شده است. روباز بودن این یخچال ها چیدمان محصولات درون یخچال را برای فروشنده آسان می کند. جهت ارائه محصولات پروتئینی یخچال های ویترینی شیشه خم در نظر گرفته شده است. همچنین محصولات منجمد بسته بندی در فریزرهای خوابیده روباز پرده هوا نگهداری می شوند. کلیه تجهیزات برودتی این هایپرمارکت دارای سیستم هم هوایی می باشد، بدین معنی که دمای هوا در تمامی طبقات و نقاط کابین ها یکسان است. همچنین رنگ آن ها صورتی می باشد. یخچال ها و فریزرهای فروشگاهی دارای موتورخانه مرکزی بوده و موتور آن ها بیرون از فضای فروشگاه قرار داده شده اند. از مزایای موتورخانه مرکزی عدم ایجاد گرما و سرو صدا در محیط هایپرمارکت می باشد.
تارامارکت شعبه مهر بندرعباس نیز مانند سایر شعب آن دارای بخش فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، لوازم خانگی برقی و همچنین لوازم آشپزخانه می باشد.
با توجه به تنوع بالای محصولات ارائه شده در تارامارکت، مشتریان می توانند با مراجعه به یک فروشگاه اکثر نیازهای خود را برطرف نمایند.

اشتراک‌گذاری: