طراحی و تجهیز
هایپرمارکت میلاد

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

هایپرمارکت میلاد

هایپرمارکت میلاد با متراژ ۳۲۰۰ متر مربع واقع در شاهین شهر توسط گروه دینا طراحی و تجهیز شده است. سقف فروشگاه به صورت اکسپوز طراحی و اجرا شده است. رنگ اصلی در هایپرمارکت میلاد سفید بوده که هم در دکوراسیون و هم در تجهیزات فروشگاهی قابل مشاهده است.
این فروشگاه دارای بخش های مختلفی از جمله: پروتئین، پوشاک، نان، میوه و سبزیجات، آجیل و خشکبار، لوازم آرایشی و بهداشتی، گل، بدلیجات، ظروف و… می باشد. در بخش پروتئین از یخچال های ویترینی شیشه خم استفاده شده است. در این قسمت محصولاتی مانند مرغ، گوشت، سوسیس و کالباس، ماهی، ترشیجات و… عرضه می شود. یخچال ویترینی شیشه خم دارای ترموستات دیجیتال و سنسورهای هم هوایی داخلی می باشد. در نتیجه دمای هوا در طول کابین یکسان است. همچنین مجهز به سیکل برودت محصول اروپا، با قابلیت اینورتر می باشد که مصرف انرژی را تا ۳۰٪ کاهش می دهد. نورپردازی داخل کابین استاندارد بوده که به نمایش بهتر و با کیفیت تر محصولات کمک می کند.  همچنین برای نور یخچال ها از لامپ های ویژه ای استفاده شده است که گرمایش ایجاد نمی کند.
یخچال و فریزر فروشگاهی موتور مرکزی بوده و موتور آن ها در فضای بیرون فروشگاه قرار داده می شود. این امر از گرم شدن محیط هایپرمارکت و همچنین ایجاد سر و صدا در آن جلوگیری می کند. برای قسمت پوشاک فروشگاه، قفسه های مخصوص البسه در نظر گرفته شده است. برای جانمایی پوشاک در قفسه ها، از انواع رگال و اکسسوری های مختص لباس استفاده شده است. علاوه بر پوشاک، در این بخش از فروشگاه انواع کیف و کفش، عینک و بدلیجات نیز به فروش می رسد.
در هایپرمارکت میلاد نان به صورت روزانه پخته شده و نان های تازه به مشتریان عرضه می شود. پخت نان تازه باعث پراکنده شدن بوی مطبوعی در فضای فروشگاه شده و اشتهای مشتریان را تحریک می کند. این امر به افزایش فروش منجر می شود.
بخش فروش گل بی شک یکی از قسمت های جذاب فروشگاه می باشد. دیدن گل های زیبا و رنگارنگ و همچنین استشمام بوی گل ها موجب ایجاد حسی خوب در مشتری شده و احساس طراوت و شادابی را به مشتری القا می کند. در این بخش علاوه بر فروش گل، تزئین خودرو برای مراسمات نیز انجام می شود.
در این فروشگاه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای مختلف به مشتریان ارائه می شود. برای چیدمان این محصولات از قفسه و استندهای مخصوص لوازم آرایش استفاده شده است.
اشتراک‌گذاری: