طراحی و تجهیز
قنادی اکسون

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

طراحی و تجهیز قنادی اکسون

قنادی اکسون در یکی از محله های لوکس و پر رفت و آمد منطقه ۱ تهران واقع شده است. طراحی و تجهیز این فروشگاه با متراژ حدودی ۴۰۰ متر مربع بر عهده دینا گروپ بوده است. قنادی اکسون دارای دو طبقه می باشد، که در طبقه اول بخش فروش انواع شیرینیجات و در طبقه دوم بخش کافی شاپ قرار دارد. در دکوراسیون قنادی از سازه های چوبی بر روی دیوار و سقف فروشگاه استفاده شده است. بکار بردن چوب در کنار رنگ خنثی، موجب گرما بخشیدن به فضا می شود.

برای عرضه کیک و شیرینی از یخچال های ویترینی شیشه تخت بهره گرفته شده است. این یخچال ها با حجم داخلی بالا برای ایجاد فضای عرضه راحت و آسان به مشتری طراحی شده اند. با طراحی بی نظیر و لوکس، این یخچال های ویترینی شیشه تخت مناسب ترین انتخاب برای عرضه محصولات در شیرینی فروشی می باشد. داخل کابین از استیل ضد زنگ ساخته شده و ظاهر کابین می تواند به صورت سفارشی هر رنگی مطابق با انتخاب و سلیقه مشتری باشد. از مزایای این کابین ها می توان به قابلیت جدا شدن شیشه ها برای تمیز کردن آسان اشاره کرد. سیستم چرخش هوای داخلی کابین ها این یخچال ها را برای نگهداری شیرینی و کیک مناسب ساخته است که این امر موجب می شود کیک و شیرینی مدت زمان بیش تری درون یخچال ها تازه بماند. در آخر باید اشاره کرد که داخل کابین های شیشه تخت نور پردازی استاندارد وجود دارد که بر روی هر طبقه آن قابل مشاهده است. استفاده مناسب از نورپردازی فروشگاه باعث نمایش بهتر محصولات به مشتری می شود. همچنین یکی از نکات مثبت و قابل توجه این نورها، عدم داغ شدن لامپ ها می باشد که در نتیجه داخل کابین ها گرما تولید نمی کند.

همچنین در قنادی اکسون فریزرهای ایستاده درب دار در نظر گرفته شده است. از این فریزرها برای نگهداری محصولاتی که به سرمای بیشتری برای سالم و تازه ماندن نیاز دارند؛ مانند کیک بستنی استفاده می شود. شیشه های درب این فریزرها به دلیل دارا بودن المنت، بخار نمی کند و مانع از دیده شدن محصولات چیده شده داخل کابین نمی شود.

وجود کافی شاپ در طبقه فوقانی از ویژگی های قابل توجه این قنادی می باشد. مشتریان می توانند با حضور در کافی شاپ ساعاتی را به خوشی گذرانده و از خوردن کیک و شیرینی های تازه لذت ببرند. این امر موجب افزایش فروش می شود.

اشتراک‌گذاری: