طراحی و تجهیز
قنادی ژاسنت

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

قنادی ژاسنت یکی از خاص ترین قنادی های تهران می باشد که در مرکز خرید مدرن الهیه واقع شده است. طراحی و تجهیزات قنادی و شیرینی فروشی با مساحت حدودی 40 متر مربع بر عهده مجموعه دینا بوده است که به صورت اختصاصی و خیلی خاص انجام گرفته است. طراحی آن به گونه ای است که با وجود کوچک بودن فضا، استفاده حداکثر از محیط شده و سطح فروش را به بالاترین میزان خود افزایش داده است.

در ژاسنت یک دستگاه یخچال ویترینی شیشه تخت و یک دستگاه کابین ایستاده درب دار به منظور نگهداری کیک وشیرینی قرار داده شده است. این کابین ها وارداتی و ساخت کشور ایتالیا می باشند و به صورت اختصاصی برای این قنادی طراحی شده اند. این یخچال ها از نوع موتور سرخود می باشد اما بر خلاف سایر یخچال های موتور سرخود، بدون سر و صدا است و همچنین گرما تولید نمی کند؛ این امر به دلیل متراژ کم فروشگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نور پردازی منحصر بفرد این یخچال های فروشگاهی، باعث نمایش بهتر محصولات چیده شده درون آن ها می شود. علاوه بر این، سیستم روشنایی درون کابین ها گرما تولید نمی کند.

یخچال ویترینی شیشه تخت تنها نمونه موجود در ایران می باشد. یکی از قابلیت های منحصر بفرد این یخچال، تنظیم رطوبت آن بر اساس نوع محصولی که در آن قرار می گیرد، می باشد و گردش رطوبت در آن باعث ماندگاری بیشتر محصولات می شود. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این یخچال این است که کابین یخچال به وسیله جدا کننده شیشه ای به دو قسمت مجزا تقسیم شده است که می توان دما و میزان رطوبت هر قسمت را به صورت جداگانه تنظیم کرد. برای چیدمان و برداشتن کیک و شیرینی درون یخچال ویترینی، درب کشویی از جنس چوب در قسمت پشت یخچال در نظر گرفته شده است. قسمت شیشه ای بالای کابین نیز قابلیت باز شدن دارد.

کابین ایستاده درب دار را می توان بر حسب نیاز و با توجه به محصولی که در آن نگهداری می شود، به عنوان یخچال یا فریزر مورد استفاده قرار داد. این کابین قابلیت تنظیم دما بین ۱۷- تا ۱۷+ درجه سانتیگراد را دارا می باشد. در صورت استفاده به عنوان فریزر، شیشه های آن بخار نمی کند و بدین ترتیب مانع از دیدن محصولات داخل آن نمی شود.

اشتراک‌گذاری: