طراحی و تجهیز
میتاکیش – حکیمیه تهران

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

میتاکیش – حکیمیه تهران

مشارکتی دیگر با میتاکیش، منجر به خلق یک فروشگاه دنج محلی گردید. این فروشگاه در یکی از پر جمعیت ترین مجموعه های مسکونی در شرق تهران با طراحی زیبا و ظریف و با بهره گیری از با کیفیت ترین تجهیزات جهت ارائه محصولات به بهترین شکل ممکن احداث گردیده است. این عوامل در کنار هم، فضایی گرم و پذیرا برای مشتریان پدید آورده است. رنگ اصلی بکار رفته در فروشگاه، دکوراسیون آن و تجهیزات؛ مشکی می باشد که به نمایش بهتر محصولات کمک می کند. برای جلوه بیشتر سوپرمارکت، از المان های چوبی استفاده شده که زیبایی خاصی به محیط بخشیده است.

در ابتدای فروشگاه بخش میوه و سبزیجات تازه و همچنین آجیل و خشکبار قرار دارد. برای نگهداری میوه و سبزیجات از قفسه های مخصوص میوه استفاده شده است. این قفسه ها به دلیل داشتن شیب، محصولات را بهتر نمایش می دهد و همچنین جنس چوبی آن به تازه تر نگه داشتن میوه و سبزیجات کمک می کند. در قسمت آجیل و خشکبار علاوه برای باکس های ساخته شده ، اکسسوری های ویژه بکار رفته که به زیبایی این قسمت افزوده است.

در ادامه از یخچال ایستاده پرده هوا برای عرضه محصولات بسته بندی، لبنیات، نوشیدنی ها و… استفاده شده است. در این فروشگاه محصولات منجمد بسته بندی، در فریزر ایستاده درب دار نگهداری می شوند. انتهای فروشگاه بخش پروتئین و غذاهای آماده در یخچال ویترینی شیشه خم نمایش داده شده است. در این بخش انواع ترشیجات، لبنیات، غذاهای آماده، سوسیس و کالباس ارائه می گردد. در کنار این قسمت، بخش نان در نظر گرفته شده که به ارائه نان تازه می پردازد. بوی مطبوع نان تازه در فروشگاه، هوس و اشتهای هر مشتری را برانگیخته می کند. همچنین علاوه بر انواع نان، محصولاتی مانند پیراشکی و کروسان عرضه می شود.

در میتاکیش حکیمیه انواع قفسه های فروشگاهی برای چیدمان محصولات، جانمایی شده است که از آن ها می توان برای چیدمان محصولات سبک تا سنگین، بدون نگرانی بابت وزن کالاها، استفاده نمود.

با توجه به گستردگی محصولات ارائه شده در میتاکیش، سبد خرید مشتریان به راحتی تکمیل می شود و آن ها بدون نیاز به فروشگاه دیگر، می توانند خریدی کامل داشته باشند.

اشتراک‌گذاری: