طراحی و تجهیز
سوپرمارکت باران

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

سوپرمارکت باران

سوپرمارکت باران بدون شک دستاوردی دیگر برای هر یک از اعضای گروه دیناست. این پروژه یک چالش 50 روزه شامل طراحی و اجرای 500 مترمربع فضای تجاری واقع در یکی از نقاط مهم شهر در قلب مسکونی و تجاری شمال تهران است. رنگ بندی و نورپردازی داخل فروشگاه فضایی گرم و پر انرژی را پدید آورده است که هر مشتری را برای ورود به آن مشتاق می نماید. در عین حال که از دکوراسیون ساده در طراحی دکوراسیون استفاده شده، فروشگاه جذابیت و گیرایی خود را حفظ کرده است.
فروشگاه دارای اختلاف سطح بوده که به وسیله پله به یکدیگر مرتبط شده اند. همچنین برای عبور چرخ خرید بین دو قسمت فروشگاه، سطح رمپی در نظر گرفته شده است. برای ایجاد جذابیت بخش سرد و یخچال و فریزر در سطح پایین تر و قفسه ها در سطح بالاتر جانمایی شده اند. نکته ای که طراحان گروه دینا از این نوع طراحی چیدمان در نظر گرفته اند، این است که باعث چرخش مشتری در کل فضای فروشگاه و بازدید از تمامی محصولات می شود. در مجموع شرکت دینا توانست در هایپر باران به هدف اصلی خود که استفاده از تمام ظرفیت این فروشگاه بوده دست یابد و فروش حداکثری را ایجاد نماید.
برای برجسته سازی بخش پروتئین فروشگاه، طراحان ما سازه ای چوبی را همراه با نورپردازی طراحی و اجرا کرده که در قسمت سقف یخچال های ویترینی شیشه خم قرار گرفته است. رنگ کاشی های بکار رفته در دیوار سوپرمارکت، هارمونی زیبایی را با رنگ یخچال ها به وجود آورده است. به منظور جلوگیری از برخورد افراد و ترولی ها با یخچال ها و آسیب رسیدن به آن ها، از محافظ های فلزی بر روی زمین و در طراف یخچال ها استفاده شده است. برای جلوه بیشتر محصولات از قفسه فروشگاهی به رنگ مشکی استفاده شده است. برای عرضه نان های بسته بندی، قفسه مخصوص نان که دارای باکس های چوبی است، در نظر گرفته شده است.
در سوپرمارکت باران از چرخ خرید و سبدهای خرید فروشگاهی در سایزهای مختلف استفاده شده که به مشتریان این امکان را می دهد که با توجه به نیاز و حجم خرید خود، ترولی مناسب را انتخاب کنند. چرخ های خرید از جنس پلی کربنات بوده و از استحکام بالایی برخوردار هستند. این ترولی ها در برابر نور و رطوبت مقاوم بوده و بطور کلی دارای طول عمر زیاد می باشند.
اشتراک‌گذاری: