طراحی و تجهیز
هایپرمارکت هایپرسان

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

هایپرمارکت هایپرسان

فروشگاه هایپرسان با مساحت ۱۷۰۰۰ متر مربع یکی از وسیع ترین هایپرمارکت های شهر تهران می باشد. قفسه بندی و همچنین میزصندوق های این مجموعه بر عهده گروه دینا بوده است. از ویژگی های این هایپرمارکت وجود تعداد بالای میزصندوق در آن می باشد. این امر به تسریع روند محاسبه خرید مشتری کمک می کند و از ایجاد ازدحام و صف های طولانی مجاور میزصندوق ها جلوگیری می کند. در چیدمان فروشگاه تمامی جوانب در نظر گرفته شده است. به نحوی که با توجه به بزرگی فروشگاه، دسترسی به کالاها برای مشتریان به راحتی مقدور می باشد. اجناس مکمل در نزدیکی یکدیگر در نظر گرفته شده اند که مشتریان به آسانی سبد خرید خود را کامل نمایند. همچنین گردش مشتری طوری باشد که آن ها با طی کردن مسافت زیاد در هایپرمارکت، دچار خستگی نشوند.
این هایپرمارکت شامل بخش های مختلفی از جمله سوپرمارکت، بخش پوشاک، ملزومات سفر، کیف و کفش، لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی برقی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه، میوه و سبزیجات، قنادی و نان می باشد که برای هر قسمت، قفسه مخصوص آن در نظر گرفته شده است. تنوع بالای محصولات باعث شده که هر فرد با مراجعه به یک فروشگاه بتواند خرید کاملی داشته باشد. در بخش سوپرمارکت از انواع قفسه فروشگاهی یکطرفه، دوطرفه و سرقفسه استفاده شده است. جانمایی قفسه های فروشگاهی با توجه به وسعت بالای هایپرسان و به تبع ازدحام جمعیت، انجام شده است، به نحوی که عبور تعداد زیاد مشتریان از راهرو میان قفسه های فروشگاهی به راحتی صورت پذیرد. همانطور که ذکر شد، هایپرسان طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد و کیفیت و استقامت بالای این قفسه های فروشگاهی موجب شده که برای چیدمان تمامی محصولات سبک و سنگین مناسب باشد.
برای جانمایی پوشاک در قفسه ها از انواع اکسسوری های ویژه مانند رگال استفاده شده است. همچنین در بخش لوازم خانگی برقی، قفسه ها دارای رک های مخصوص لوازم سنگین می باشد.
در قسمت آجیل و خشکبار استندهای چوبی ویژه ای بکار گرفته شده است. این باکس ها زیبایی بصری خاصی به محیط بخشیده است.
میزصندوق های هایپرسان به صورت دوبل بوده و ساخت ترکیه است. این میزصندوق ها دارای اکسسوری های کامل از جمله کشوی پول، پایه نگهدارنده دستگاه پوز، بارکدخوان و… می باشد.
اشتراک‌گذاری: