طراحی و تجهیز
هایپرمارکت احمدی - رشت

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

هایپرمارکت احمدی

هایپرمارکت احمدی با مساحتی بالغ بر 7000 متر مربع در شمال ایران است که برای اولین بار در منطقه ای پر تردد که همچنان تامین مایحتاج روزانه از طریق بازارهای سنتی صورت می گرفت تاسیس شده است. بزرگترین چالش پیش روی ما در ابعاد مختلف این پروژه، فرهنگ بود. مساله ای که ما را بر آن داشت تا طرح کلی را ساده و در عین حال جاذب انتخاب کنیم. کلید موفقیت این پروژه در تلفیق المان های محیطی مرتبط با روانشناسی رنگ و نورپردازی و متریال با تحلیل رفتار مشتریان در فروشگاه های محلی است که منجر به استقبال گسترده مشتریان گردیده است.

فضای بزرگ هایپرمارکت امکان عرضه محصولات بیش تر و متنوع تری را اعم از محصولات پروتئینی، نان، ترشیجات، خشکبار و… فراهم می کند که منجر می شود مشتریان نیازهای خرید خود را زیر یک سقف و با یکبار مراجعه به فروشگاه رفع کنند. رنگ غالب استفاده شده در دکوراسیون و تجهیزات مشکی می باشد که این امر باعث نمایش بهتر محصولات و همچنین جلب توجه مشتریان می شود. رنگ های استفاده شده در فروشگاه از گروه رنگ های خنثی می باشد به همین علت برای گرما بخشیدن به فضا از المان ها و سازه های چوبی استفاده شده است. در این فروشگاه تمامی نیازهای مشتری برطرف می شود، اما چیدمان هوشمندانه ای که طراحان ما در این فروشگاه انجام داده اند فروش را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

به دلیل شرجی بودن هوای شمال کشور، برای ارائه آجیل و خشکبار در هایپرمارکت از کابین های گرم شیشه خم استفاده شده که به حفظ کیفیت محصولات کمک کرده و امکان عرضه مواد تازه به مشتری را فراهم آورده است. فریزرهای ایستاده درب دار دارای شیشه دوجداره گرم می باشد که مانع از یخ زدگی و ایجاد بخار روی درب ها شده و باعث می شود محصولات داخل آن بدون نیاز به باز کردن درب فریزر قابل مشاهده باشند.

به دلیل استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک در تولید قفسه های فروشگاهی، قفسه ها را برای به کار بردن در هر گونه آب و هوایی مناسب ساخته است.

اشتراک‌گذاری: