طراحی و تجهیز
هایپرمی - تجریش

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

هایپرمی – تجریش

یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی در محله تجریش واقع است. موقعیت مکانی این فروشگاه بسیار پرجمعیت و پر رفت و آمد می باشد. نزدیکی آن به مراکز خرید اطراف، موجب می شود علاوه بر مشتری های ثابت و ساکن آن محله، مشتریان گذری نیز به هایپرمی مراجعه و خرید کنند. فروشگاه هایپرمی تجریش دارای مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع می باشد که قفسه بندی آن بر عهده مجموعه طراحان فرادید دینا بوده است.
خرید مواد غذایی یک نیاز برای هر کسی است و تنها هدف یک فروشگاه آسان سازی این امر برای یک مشتری است. هیچکس علاقه ای به گشتن به دنبال یک جنس خاص در یک فروشگاه ندارد، بلکه همه مشتریان انتظار دارند که چیدمان قفسه ها به گونه ای باشد که یک مسیر مشخص بین اقلام برای آن ها تعریف شده باشد و آن ها به راحتی به دنبال کردن مسیر تعریف شده به همه نیازهای خود دسترسی پیدا کنند. برای بهبود وضع چیدمان فروشگاه راه هایی وجود دارد که حس بهتری برای مشتریان در فروشگاه ایجاد می کند.
از راه های موجود می توان به چند نکته کوچک اشاره کرد. چرا که این یک بحث گسترده و حرفه ای است که باید توسط متخصصین با توجه به فضا و منطقه فروشگاه شخصی سازی شود. برای مثال اگر میوه و سبزیجات تازه را در ورودی فروشگاه جانمایی کنیم، به مشتری این حس را می دهد که هر چیزی که در این فروشگاه فروخته می شود تازه است. نان تازه بخشی است که دقیقا بعد از میوه و سبزیجات قرار می گیرد تا مشتری با حس کردن بوهای خوب و دیدن دسرهای خوشمزه احساس گرسنگی کند و این دقیقا همان چیزی است که فروش را به حد چشم گیری افزایش می دهد.
قفسه هایی که در هایپرمی شعبه تجریش جانمایی شده اند، از فلز ساخته شده اند از این رو دارای کیفیت و استحکام بسیار بالایی هستند. رنگ قفسه ها با توجه به رنگ سازمانی هایپرمی یعنی سفید و سبز انتخاب شده است. رنگ کوره ای الکترواستاتیک قفسه های فروشگاهی، قابلیت ضد خش بودن و ضد زنگ زدگی را به آن ها داده است. نصب قفسه ها کار بسیار آسانی بوده و به هیچگونه ابزار و پیچ و مهره ای احتیاج ندارد. همچنین طبقات آن ها به راحتی قابل جابجایی بوده که می توان آن ها را برحسب نیاز فروشگاه تنظیم کرد.
اشتراک‌گذاری: