طراحی و تجهیز
تارا مارکت - گلشهر بندرعباس

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

تارا مارکت – گلشهر بندرعباس

تارامارکت شعبه گلشهر بندرعباس با متراژ حدودی ۶۰۰ متر مربع یکی از پروژه های گروه دینا بوده که طراحی و تجهیز آن بطور کامل توسط مجموعه دینا انجام شده است. طراحان ماهر ما در طراحی دکوراسیون این فروشگاه علاوه بر پارامترهای استاندارد، به فرهنگ مردم هرمزگان نیز توجه ویژه ای داشته اند.

پوشش زنان و مردان هرمزگانی، هنری است که با وجود گذشت زمان و شاید به خاطر استفاده از آن، خیلی رنگ و بوی کهنگی به خود نگرفته است و به لحاظ نقش، طرح و رنگ زیبایی خاص خود را دارد و در شلوارها و پیراهن های بندری زنانه بیشتر رنگ های روشن آبی، بنفش، صورتی و سبز بکار رفته است همانطور که در تصاویر هایپرمارکت نیز قابل مشاهده است، از رنگ های ذکر شده در تجهیزات فروشگاهی استفاده شده است.

قفسه های فروشگاهی ترکیبی از رنگ های آبی و خاکستری بوده که جلوه بسیار زیبایی را به محیط فروشگاه بخشیده است در تولید قفسه ها از رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده شده که این امر از ایجاد خط و خش بر روی طبقات جلوگیری می کند.همچنین مانع از زنگ زدگی می شود که این ویژگی قفسه ها، باعث می شود که بدون نگرانی، آن ها در آب و هوای شرجی و مرطوب بندرعباس مورد استفاده قرار گیرند.این قفسه های فلزی ساخت کشور ترکیه بوده و دارای کیفیت و استقامت بسیار بالایی می باشد طبقات قفسه فروشگاهی قابلیت جابجایی دارند و فروشنده می تواند با توجه به محصولاتی که می خواهد در آن ها جانمایی کند، طبقات قفسه را تنظیم نماید.

در تارامارکت برای عرضه سوسیس و کالباس و گوشت های مزه دار شده از یخچال ویترینی شیشه خم استفاده شده است. همچنین برای نگهداری مواد بسته بندی منجمد فریزر خوابیده روباز پرده هوا بکار گرفته شده است رنگ تمامی تجهیزات برودتی مورد استفاده در این فروشگاه صورتی می باشد.

یکی از قسمت های جالب این هایپرمارکت، فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن با برندهای متنوع می باشد. قفسه های این بخش به صورت اختصاصی طراحی و ساخته شده است. از آنجایی که زنان جنوبی همراه با لباس های زیبای محلی خود از زیورآلات استفاده می کنند، قسمتی از فروشگاه به ارائه بدلیجات و زیورآلات اختصاص داده شده است.

برای تکمیل سبد خرید مشتریان، انواع لوازم خانگی برقی و همچنین ظروف آشپزخانه در تارامارکت به فروش می رسد.

اشتراک‌گذاری: