طراحی و تجهیز
هایپرمی - شعبه گوهردشت

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

هایپرمی شعبه گوهردشت

فروشگاه هایپرمی یک فروشگاه زنجیره ای است که دارای شعب زیادی در سراسر کشور می باشد. قفسه بندی فروشگاه هایپرمی شعبه گوهردشت واقع در مجتمع تجاری نیکامال توسط گروه دینا انجام شده است. این فروشگاه دارای موقعیت مناسب، دسترسی و اتصال به خیابان های مهم شهری و دسترسی به مجتمع های بزرگ تجاری و مراکز خرید و سینما و … می باشد. وجود تعداد زیاد آسانسور در نیکامال که به هایپرمی دسترسی دارد، موجب سهولت در رفت و آمد مشتریان و همچنین زمان انتظار کوتاه تر برای دسترسی به طبقات می شود.
در این هایپرمارکت محصولات غذایی تازه نظیر نان گرم، کترینگ، لبنیات محلی و مرباجات و ترشیجات، گوشت، مرغ و ماهی، میوه و سبزیجات تازه و همچنین کالاهای متنوع دیگری عرضه می شود.
قفسه فروشگاهی یکی از تجهیزات لازم و ضروری در هر فروشگاهی می باشد. دو سوم اقلامی که یک مشتری در یک فروشگاه می خرد اقلامی هستند که در هنگام ورود، مشتری قصد خرید آن ها را نداشته و تنها دلیل این اتفاق چیدمان و محل قرار گیری قفسه ها است.
قفسه های هایپرمی وارداتی و ساخت کشور ترکیه می باشد. جنس این قفسه ها فلزی و از استحکام بالایی برخوردار هستند، از این رو می توان از آن ها برای چیدمان کالاهای سبک تا سنگین در فروشگاه استفاده کرد. خرید قفسه با کیفیت یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود.
استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک در ساخت قفسه ها، آن ها را در برابر خط و خش و همچنین زنگ زدگی مقاوم می کند. قفسه های هایپرمی به دلیل رنگ سازمانی فروشگاه، به رنگ سفید و سبز انتخاب شده اند. این قفسه ها در انواع قفسه یکطرفه، دوطرفه و سرقفسه موجود می باشد. قفسه های فلزی قابلیت نصب انواع اکسسوری قفسه را دارند. به منظور جلوگیری از افتادن محصولات از روی قفسه ها و عدم آسیب رسیدن به آن ها از محافظ های کنار و محافظ جلو بهره گرفته شده است. برای ارائه محصولات کوچک و سبک از قلاب نگهدارنده در قفسه ها استفاده می شود. همچنین برای محصولاتی مانند چیپس و پفک سبد درون قفسه بکار می رود.
اشتراک‌گذاری: