طراحی و تجهیز
میتاکیش – باملند تهران

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

میتاکیش – باملند تهران

فروشگاه زنجیره ای میتامارکت دارای شعب متعددی می باشد. یکی از شعبه های آن در مرکز خرید بام لند قرار دارد که توسط مجموعه دینا طراحی و تجهیز شده است. علاوه بر اینکه بام لند یکی از مرکز خریدهای تهران می باشد، به دلیل وجود جاذبه های تفریحی، امکانات رفاهی و همچنین رستوران های محبوب؛ این مجموعه پذیرای گردشگران زیادی می باشد. همین امر باعث می شود که موقعیت مکانی بسیار مناسبی برای سوپرمارکت باشد. بام لند نام یک مجموعه تجاری – تفریحی در تهران است که در نزدیکی دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) ایجاد شده و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ مرکزی مدرن و شیک که مجموعه ای جذاب و معتبر از نام ها و برندهای تجاری مختلف را در کنار هم جای داده است.
سوپرمارکت ها راحتی مشتریان را سر لوحه کار خود قرار می دهند. همه بخش های مختلف این مغازه ها به بهترین نحو ممکن جایگذاری شده اند. ویترین های درون مغازه ای نیز با ظرافت و زیبایی تمام طراحی شده اند و همچنین پرسنل این مجموعه ها نیز با آموزش های خاص به صورت حرفه ای به مشتریان سرویس می دهند.
از نکات حائز اهمیت در طراحی این سوپرمارکت وجود رنگ های خنثی در طراحی است که باعث می شود محصولات رنگی به خوبی خود را نشان دهند و مشتری در این سوپر مارکت احساس تازگی و انرژی و سلامتی داشته باشد. از جمله این رنگ ها می توان به رنگ سفید یخچال های فروشگاهی و همچنین رنگ مشکی قفسه ها اشاره کرد.
قفسه های فروشگاهی یک سرمایه گذاری بلند مدت هستند. باید ساخت آن ها طوری باشد که تا سال ها برای شما کار کنند و از قیافه خارج نشوند. خرید قفسه یک سرمایه دور ریختنی نیست. اگر می خواهید صرفه جویی کنید، در بخش قفسه ها صرفه جویی نکنید. برای ویترین مغازه خود یک قفسه مورد اطمینان انتخاب کنید تا مجبور به جای گزینی آن برای مدت طولانی نباشید.
قفسه های فلزی بهترین گزینه برای نمایش اجناس هستند. انواع اکسسوری های قفسه مثل سبدهای درون قفسه ای، آویزها و… کمک بزرگی هستند تا بتوان اجناس سطح فروش را به بهترین نحو به نمایش گذاشت.

اشتراک‌گذاری: