طراحی و تجهیز
هایپرمارکت سفیر

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

هایپرمارکت سفیر

هایپرمارکت سفیر با متراژ ۳۰۰۰ متر مربع واقع در شهر اندیشه توسط مجموعه دینا طراحی و تجهیز شده است. این هایپرمارکت جزء فروشگاه های کامل است که طیف گسترده ای از محصولات را به مشتریان عرضه می نماید.
قفسه های فروشگاهی سفیر به رنگ بژ بوده که خنثی بودن رنگ آن ها باعث می شود کالاهای چیده شده در قفسه ها به خوبی قابل مشاهده باشند و بیشتر به چشم مشتری بیایند. این قفسه ها دارای انواع قفسه یک طرفه، دوطرفه و سرلاین می باشند که به راحتی و بدون نیاز به ابزار خاص و پیچ و مهره نصب می شوند. همچنین طبقات آن قابلیت جابجایی دارند که فروشنده می تواند با توجه به نیاز فروشگاه و ابعاد اجناس، خودش آن ها را تنظیم کند. قفسه ها به نحوی در فروشگاه چیده شده اند که مشتریان می توانند به آسانی با چرخ خرید و همچنین از کنار یکدیگر از راهروی قفسه ها عبور کنند.
در هایپرمارکت سفیر از طیف وسیعی از یخچال و فریزر فروشگاهی استفاده شده است. یکی از بخش های قابل توجه این فروشگاه، بخش پروتئین آن می باشد. در این قسمت از یخچال های ویترینی شیشه خم استفاده شده و انواع مواد پروتئینی، گوشت های مزه دار شده، سوسیس و کالباس و همچنین ترشیجات در آن ها به مشتریان عرضه می شود.
برای قسمت پوشاک فروشگاه، قفسه های مخصوص البسه در نظر گرفته شده است. برای جانمایی پوشاک در قفسه ها، از انواع رگال و اکسسوری های مختص لباس استفاده شده است.
در بخش میوه فروشگاه برای چیدمان میوه و سبزیجات تازه از قفسه های مخصوص میوه استفاده شده است. این قفسه ها از جنس چوب می باشد و طبقات شیبدار آن موجب می شود تا محصولات بیشتر در معرض دید قرار بگیرند.
برای ارائه آجیل و خشکبار قسمتی از فروشگاه به وسیله شیشه از مابقی هایپرمارکت جدا شده است. درون این قسمت برای نگهداری آجیل و خشکبار از محفظه های چوبی استفاده شده است. روشنایی این بخش با سایر بخش ها نیز متفاوت می باشد و برای آن سازه هایی چوبی هماهنگ با باکس های نگهدارنده آجیل و خشکبار، طراحی و اجرا شده است.
یکی دیگر از قسمت های هایپرمارکت سفیر اندیشه شامل عرضه لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباس شویی، تلویزیون و انواع لوازم برقی می باشد. همچنین یک بخش به فروش فرش اختصاص داده شده است.
اشتراک‌گذاری: