طراحی و تجهیز
هایپرمارکت زوجان

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

زوجان مارکت

طراحی و تجهیز هایپرمارکت زوجان واقع درشهر محمودآباد در شمال کشور با مساحت 700 متر مربع، برعهده گروه دینا بوده که دراین فروشگاه بخش های مختلفی از سوپرمارکت، ترشیجات، پروتئین اجرا شده است. در طراحی سوپرمارکت جهت راهنمایی مشتریان برای داشتن خریدی راحتتر و لذت بخش از اکسسوری های متنوعی استفاده شده است. در سرتاسر سقف فروشگاه می توان رنگ های متنوعی را که از طریق نورپردازی انجام شده، مشاهده کرد. هارمونی بین رنگ قفسه ها، یخچال ها، فریزرها و محیط کلی فروشگاه فضای چشم نوازی را خلق نموده است. دکوراسیون هایپرمارکت در عین سادگی، زیبایی خاص خودش را دارد. در طراحی فروشگاه آینه بکار رفته است که علاوه بر بزرگ تر نشان دادن محیط، نمای جالبی را در پی داشته است.
در تجهیز بخش کلد سایت هایپرمارکت، یخچال ایستاده، یخچال ویترینی شیشه خم و فریزرخوابیده تعبیه شده است. یخچال های ایستاده پرده هوا در قسمت انتهایی فروشگاه جانمایی شده اند. این امر موجب می شود مشتری برای خرید مایحتاج کالاهای مصرفی روزانه مانند لبنیات و نوشیدنی ها، تا انتهای فروشگاه رفته و مجددا بازگردد، در نتیجه از همه فضا دیدن کند. جزیره یخچال های ویترینی شیشه خم، محل مناسبی را برای بخش پروتئین فروشگاه فراهم کرده است. علاوه بر بخش جزیره، در قسمت دیگری از هایپرمارکت یخچال های ویترینی شیشه خم قرار گرفته که محصولاتی مانند ترشیجات، ماست محلی و… در آن عرضه شده است که توسط اپراتور به مشتریان ارائه می گردد. فریزرهای خوابیده برای نگهداری محصولات منجمد بسته بندی در نظر گرفته شده که مشتری می تواند به راحتی محصول مورد نظر خود را از داخل آن بردارد.
چیدمان قفسه های زوجان مارکت به صورت استاندارد بوده، به طوری که راهرو بین آن ها برای عبور همزمان مشتریان با ترولی از کنار یکدیگر مناسب است. قفسه ها فلزی و از استحکام بالایی برخوردار بوده و تحمل بارگذاری با توجه به تنوع کالاهای قابل چیدمان را دارا می باشد. همچنین طبقات قفسه ها با توجه به ارتفاع و ابعاد محصولات به راحتی و بدون نیاز به ابزار خاصی قابل جابجایی می باشد. طراحی شکیل و جذاب قفسه فروشگاهی در دکوراسیون علاوه بر نظم بخشیدن به محیط هایپرمارکت، زیبایی خاصی نیز به فضا بخشیده است. چیدمان کالاها در قفسه ها موجب استفاده حداکثر از فضا و در نتیجه افزایش سطح فروش گسترده ای برای فروشگاه شده است.
نورپردازی این مجموعه به گونه ایی است که علاوه بر روشن نمودن فضای کلی فروشگاه، محصولات در قفسه ها نیز به خوبی قابل مشاهده خواهند بود.

اشتراک‌گذاری: