طراحی و تجهیز
هایپرمی - شعبه کرج

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

هایپرمی – شعبه کرج

یکی از شعبه های فروشگاه زنجیره ای هایپرمی که دارای شعب مختلف می باشد، در عظیمیه شهر کرج قرار دارد. قفسه بندی این هایپرمارکت با متراژی بالغ بر ۲۱۰۰ متر مربع توسط شرکت طراحان فرادید دینا انجام شده است. توجه به تراکم جمعیتی بالا و کمبود فروشگاه های بزرگ با قابلیت اجرایی پروموشن های خاص، در استان البرز، خصوصا شهرکرج موجب شده که هایپرمی به یک فروشگاه موفق تبدیل شود. مرکزیت و موقعیت مکانی مناسب شعبه عظیمیه کرج، همواره یکی از ارزشهای برتر این شعبه هایپرمی برای عموم مشتریان شهر کرج بوده است. بطوری که دسترسی و اتصال آن به خیابان های اطراف، بدلیل ترافیک کم و روانی تردد خودروها جذاب و حائز اهمیت است. این هایپرمارکت دارای سه طبقه پارکینگ می باشد که این امر باعث می شود مراجعه کنندگان مشکلی برای پارک کردن خودرو خود نداشته باشند. همچنین مجموعه به رمپ پرقی مجهز است که موجب تسهیل تردد مشتریان می شود.
هایپرمی شعبه عظیمه به عرضه محصولات غذایی تازه نظیر نان گرم، کترینگ، لبنیات محلی و مرباجات و ترشیجات، گوشت، مرغ و ماهی، میوه و سبزیجات تازه می پردازد. با توجه به محصولات ارائه شده در فروشگاه می توان گفت که هر مشتری با مراجعه به این فروشگاه جهت خرید، می تواند سبد خرید کاملی داشته باشد و اکثر نیازهای خود را با یک بار مراجعه بر طرف نماید.
معمولا مشتریان بلافاصله به محصولات هم سطح چشم خود توجه می کنند و اغلب محصولات را در قفسه های بالا و پایین از دست می دهند. همچنین معمولا مشتریان محصولات را از چپ به راست نگاه می کنند. از این رو بهتر است محصولات پر فروش و سود آور را در این راستا قرار داد. در حالی که ممکن است این موضوع وسوسه انگیز باشد که محصولات را تا حد امکان در سطح چشم قرار داد، اما نباید مشتریان را زیاد از حد تحت تأثیر قرار داد. وجود بیش از حد در یک فضا می‌ تواند به هم ریخته و نامرتب به نظر برسد و درک گزینه‌ها یا تطبیق قیمت کالاها را برای مشتریان دشوار کند. همچنین مهم است که قفسه ها را مرتب نگه داشت. یک قفسه تمیز و منظم؛ حرفه ای به نظر می رسد و اعتماد مشتری را نسبت به یک محصول افزایش می دهد.
قفسه های فروشگاهی بکار رفته در هایپرمی ساخت ترکیه و دارای مقاومت و کیفیت بالا می باشد. استقامت زیاد این قفسه های فروشگاهی موجب شده که برای چیدمان انواع محصولات سبک و سنگین مناسب باشد. رنگ قفسه ها مطابق با رنگ سازمانی هایپرمی؛ یعنی سفید و سبز انتخاب شده است.
اشتراک‌گذاری: