طراحی و تجهیز
هایپرمی – شعبه مشهد

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

هایپرمی – شعبه مشهد

هایپرمی از فروشگاه های زنجیره ای معتبر در حوزه خرده فروشی و دارای شعب مختلف در کشور می باشد. یکی از شعب آن در شهر مشهد در مجتمع تجاری پاژ واقع شده است که تامین قفسه های آن توسط شرکت طراحان فرادید دینا انجام شده است.
مرکزیت، موقعیت مکانى مناسب و عـدم ترافیک سنگین در منطقه میدان جانباز مسلما تأمین کننده رضایت مشتریان هایپرمى خواهد بود؛ از این رو دسترسى به این هایپرمى به راحتی برای مراجعه کنندگان امکان پذیر است. مشهد یک شهر زیارتی و سیاحتی است به همین دلیل در تمامی فصول سال پذیرای مسافران از نقاط مختلف می باشد. این امر از یک سو و از سوى دیگر تراکم جمعیتى بالا باعث افزایش بازدید از فروشگاه و در نتیجه افزایش میزان فروش می شود.
وجود پارکینگ با ظرفیت بالا یکی از نکات مثبت و قابل توجه هایپرمی شعبه پاژ می باشد. از دیگر نکات مثبت این فروشگاه می توان به وجود رمپ برقی اشاره کرد که باعث سهولت در تردد مشتریان می شود.
در این فروشگاه گروه مختلف کالا شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم تحریر، لوازم ورزشی، انواع لوازم خانگی، پوشاک به مشتریان ارائه می شود. علاوه بر موارد ذکر شده محصولات غذایی تازه مانند فراورده های گوشتی، میوه و سبزیجات و نان گرم نیز در هایپرمی عرضه می شود. طیف گسترده و تنوع بالای محصولات این فروشگاه موجب می شود مشتریان سبد خرید کاملی داشته باشند. در واقع با یک بار مراجعه به یک فروشگاه می توانند تمام مایحتاج خود را خریداری کنند.
با تداوم در تامین قفسه فروشگاهی برای هایپرمی در تمامی شعب آن، کانسپت طراحی شده اصلی و شکل کلی فروشگاه حفظ شده است. یکی از مواردی که در قفسه بندی فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی به آن پرداخته شده است، توجه به رنگ قفسه ها با در نظر گرفتن رنگ سازمانی هایپرمی می باشد. این قفسه ها به رنگ سفید و سبز و از جنس فلز بوده که از استحکام بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل می توان از آن ها برای چیدمان محصولات سبک تا سنگین استفاده نمود.
در قفسه بندی فروشگاه برای هر بخش قفسه های مخصوص آن تعبیه شده است و بر روی هر قفسه با توجه به کاربری و نوع محصول جانمایی شده در آن، از اکسسوری های ویژه استفاده شده است.
اشتراک‌گذاری: