طراحی و تجهیز
قنادی لادن

گالری پروژه

درباره‌ی این پروژه

قنادی لادن

یکی از برندهای مطرح در حوزه قنادی، لادن است. مجموعه‌ی دینا طراحی و تجهیز یکی از شعب آن را بر عهده داشته است. این قنادی در یکی از پر جمعیت ترین مجموعه های مسکونی در شرق تهران با طراحی زیبا و ظریف و با بهره گیری از با کیفیت ترین تجهیزات جهت ارائه محصولات به بهترین شکل ممکن احداث گردیده است. رنگ غالب در طراحی این مجموعه، سفید می باشد. رنگ سفید همواره به مشتریان حس پاکیزگی را الغا می نماید. به همین منظور، استفاده از این رنگ در محیط قنادی که به عرضه محصوات خوراکی می پردازد، از نکات مثبت است. بهره گیری از الوارهای چوبی در سقف و جلوی یخچال ها باعث گرما بخشیدن به محیط شده است.

بر روی دیوارهای پشت یخچال های فروشگاهی، طبقه هایی از جنس MDF اجرا شده که فضای مناسبی را برای نمایش محصولات مانند شکلات های کادویی فراهم کرده است. همچنین در کنار میز صندوق، فضایی طبقه بندی شده برای عرضه محصولات تزئینی و تولدی در نظر گرفته شده است.

از نکات حائز اهمیت این قنادی، وجود کارگاه شیرینی پزی داخل همین مجموعه است. هنگامی که شیرینی پخت می شود، بوی خوشایند آن در فضا پیچیده می شود و اشتهای هر فردی را بر می انگیزد. قسمتی از فضای کارگاه و آماده سازی شیرینی، شیشه ای طراحی شده که این امکان را به مشتری می دهد تا مراحل آماده سازی شیرینی را مشاهده کند. این امر باعث می شود تا مشتری از پاکیزگی کارگاه شیرینی پزی اطمینان حاصل نماید.

همچنین به دلیل وجود کارگاه در محل، همیشه شیرینی تازه به مشتری عرضه می شود. علاوه بر این محیط، فضای دیگری برای کارگاه شیرینی پزی در طبقه بالا در نظر گرفته شده است. از این فضا برای پخت انواع شیرینی وکیک استفاده می شود. در قنادی لادن از بهترین و بروزترین تجهیزات بهره گرفته شده که امکان تولید انواع شیرینیجات را می دهد. برای عرضه محصولات هم کابین های سرد و هم کابین های دمای محیط بکار گرفته شده است.

برای ارائه آجیل وخشکبار از ظروف مسی استفاده شده که زیبایی بصری خاصی به فضا بخشیده است. سیستم تهویه قنادی بسیار قوی بوده تا از ایجاد گرمای مربوط به پخت و پز در فضای فروشگاه جلوگیری کند.

اشتراک‌گذاری: