گروه دینا با هدف مشاوره تخصصی طراحی، تجهیزات و راه اندازی هایپرمارکت در کانادا و طراحی  فضاهای تجاری در کانادا – تورنتو- مونترال، ونکوور، طراحی هایپرمارکت، طراحی سوپرمارکت و تجهیز فضاهای تجاری در کانادا و با نگرشی متفاوت و نوین به صنعت خرده فروشی تاسیس گردید. شرکتی را تصور کنید که هنر طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه را با برنامه ریزی کسب و کار درآمیخته است؛

علم مهندسی را با توان اجرایی ادغام کرده و استراتژی را با فن مدیریت پروژه تجمیع نموده و در نهایت، همه ی آن ها را به نحو مطلوب تحقق می بخشد. Dina شرکتی است که در حوزه ی طراحی و راه اندازی  هایپرمارکت در کانادا ، طراحی سوپرمارکت کوچک، طراحی داخلی فروشگاه، راه اندازی هایپرمارکت در کانادا ، دکوراسیون مغازه کوچک، طراحی کافی شاپ در کانادا ، اجرا و راه اندازی هایپرمارکت در کانادا ، توسعه ی الگوی اولیه ی کسب و کارهای جدید، خدمات مشاوره ای و مدیریت پروژه را این بار در کانادا ارائه می دهد.

رسالت ما در ارائه ی خدمات، پشتیبانی از کسب و کار شما از مرحله ی ایده پردازی تا راه اندازی و توسعه ی پایدار به همراه مدیریت منسجم و یکپارچه ی پروژه های شماست. واحد سازمانیِ ما وظیفه ی طرح ریزی و اجرای الگوی اولیه ی تجاریِ شما را به عهده داشته و در بهینه سازی دستاوردهای کسب و کارتان همراه شماست. از سوی دیگر، واحد اختصاصیِ Dina خدماتی در حوزه طراحی سوپرمارکت، دکوراسیون داخلی هایپرمارکت، طراحی کافی شاپ، طراحی فست فود در کانادا ، طراحی و تجهیزات رستوران در کانادا ، طراحی قنادی در تورنتو و کافه نان در کانادا … را ارائه می دهد و از همه مهم تر، وظیفه تجهیز و اجرای سازه را بر عهده دارد.

طراحی  و تجهیز انواع فضاهای تجاری  و راه اندازی هایپرمارکت در کانادا ، تورنتو

خدمات گروه دینا در کانادا

شرکت دینا، ارائه دهنده خدمات طراحی فضاهای تجاری، تجهیزات فروشگاهی و مشاوره در طول سال ها، راه اندازی هایپرمارکت در کانادا فعالیت های بسیاری انجام داده است. تمامی این دستاوردها حاصل تخصص و مسئولیت تیم ما بوده است. در اینجا قصد داریم تا برخی از مسئولیت ها و وظایفی را که تحت پوشش قرار می دهیم، ذکر نماییم. امور دشواری که در این سال ها به ما کمک کرد تا رزومه و اعتبار شگفت آوری را کسب کنیم.

جهت مشاوره راه اندازی هایپرمارکت در کانادا و طراحی فروشگاه با مشاوران ما در تورنتو تماس بگیرید

  1. بررسی ابتدایی پروژه ، برداشت پلان

  2. برای راه اندازی هایپرمارکت در کانادا در اولین گام پس از ورود به هر پروژه ابتدا می بایست آن را بررسی نمود تا با استفاده از نقاط قدرت و بهبود نقاط ضعف از تمام ظرفیت های آن استفاده حداکثری نمود.

    در این بخش ابتدا پلان فروشگاه جهت شروع پروسه طراحی برداشت و بخش هایی که ممکن است در طراحی خللی ایجاد کنند اصلاح میگردد. پیش از ورود به مقوله طراحی تیمی تحت عنوان تحقیقات میدانی با بررسی منطقه و فروشگاه های موجود ، عناصر تاثیر گذار در پروژه را رصد می نمایند. این موضوع تاثیر بسیاری در بخش بندی فروشگاه و تخصیص فضا به آنها دارد.

  3. طراحی چیدمان دو بعدی

  4. در این مرحله پس از بررسی های کامل و آماده سازی کانسپت کلی فروشگاه ، نقشه چیدمان دو بعدی پروژه بر مبنای نیاز سنجی و استراتژی کارفرما آماده میگردد . در این نقشه بخش بندی های کلی فروشگاه و فضای جانبی هر بخش ائم از آماده سازی ، بسته بندی و… مشخص میگردد.

    در ادامه موضوع چرخش مشتری ، دسترسی ها ، محل عبور مشتری و… نیز بررسی میگردد تا در زمان بازگشایی فروشگاه با مشکلی در این مورد مواجه نشویم.

    این پلان ممکن است بارها دست خوش تغییراتی شود اما ، نسخه نهایی آن به نحوی مهم ترین قدم در روند طراحی است ، زیرا ادامه این مسیر تماماً بر مبنای این نقشه اتفاق خواهد افتاد.

  5. نقشه های تاسیسات

  6. پس از نهایی شدن نقشه چیدمان دوبعدی ، می بایست در اولین قدم ، زیرساخت پروژه را آماده نمود ، در این مرحله کلیه نقشه های تاسیسات مورد نیاز پروژه اعم از نقشه درین یخچال و فریزر ها ، نقشه تاسیسات برق مورد نیاز تجهیزات و فروشگاه ، نقشه ترنچ فاضلاب و کفشورهای فروشگاه ، نقشه جانمایی اگزاست و هوای تازه و… به کارفرما ارئه میگردد تا قبل از پایان عملیات عمرانی پروژه ، آنها را اجرا و از هزینه های آتی جلوگیری به عمل آید. پس از پایان اجرای تاسیسات زیر ساخت ، تیم فنی دینا گروپ از پروژه بازدید و کلیه امور اجرایی را بررسی می نماید.

  7. سه بعدی سازی پروژه

  8. در این قسمت از طراحی ما با در نظر گرفتن پارامتر های تاثیر گذار نظیر : فرهنگ بومی منطقه ، رنگ های تاثیر گذار ، موقعیت مکانی پروژه در شهر ، رنگ سازمانی و عوامل بسیار زیاد دیگر ، اقدام به طراحی دکوراسیون فروشگاه میکنیم.

  9. تجهیزات فروشگاهی

  10. شرکت دینا ارائه دهنده باکیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی، شامل یخچال فروشگاهی، قفسه فروشگاهی، ترولی و چرخ خرید فروشگاهی انواع لیبیل و اکسسوری هایپرمارکت و سوپرمارکت در کانادا و تورنتو ، با سابقه درخشان در ارائه خدمات در حوزه ریتیل، آمادگی همکاری با کلیه تجار ایرانی در کانادا و آمریکای شمالی را دارد.

  11. خدمات پس از فروش گروه دینا در کانادا

    • بازدید منظم پروژه
    • مهارت عالی در برقراری ارتباط با مشتریان
    • پاسخدهی به تماس ها در مورد تعمیرات و مسائل دیگر
    • دانش فنی در مورد تمام خطوط تولید
    • برنامه ریزی و تهیه برنامه کاری جهت خدمت و بازدید دوره ای پروژه
    • گزارش گیری و آنالیز در تمام عملیات مربوط به محصول
    • آموزش دادن به تیم
    • جلسه گذاشتن با پرسنل
    • تحقیق در مورد عیب یابی محصول